Tråden er låst

Salg af filt bla

SALG AF FILT.
Da jeg har gode forbindelser.Og samtidig gøre op med de totalt vejledende priser.man finder på nette især,men også ud idet virkelige liv.

Har jeg et tilbud som vil være et af mange.
1.50.Meter-Armeret filt 1sortering 180.-pr rulle

Normal pris for 25.meter og 50meter.Kan man selv finde udaf.
Mvh glennc
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil svare hurtigst muligt.Hvis jeg ik er online her er jeg dog ik langt væk fra pc.
Mvh glennc
Jo det kunne det godt være.wink
Men det handler om at der er fri konkurrance til vejlede folk væk fra el til noget de kan få bedre."Vi lever jo ien verden hvor alt handler om penge.Men der skal være rimelighed idet.

Fik jeg noget udaf det el havde aftale med pågældende sted.Ville det være reklame.Men hver vores overbevisning.

Men er fint nogen syntes det er okay.
Er der noget der ik syntes det.Kan det være man røre deres penge pung el noget helt andet.
Kort historie der blev lang

Go påske
Citat fra glennc

SALG AF FILT.
Da jeg har gode forbindelser.Og samtidig gøre op med de totalt vejledende priser.man finder på nette især,men også ud idet virkelige liv.

Har jeg et tilbud som vil være et af mange.
1.50.Meter-Armeret filt 1sortering 180.-pr rulle

Normal pris for 25.meter og 50meter.Kan man selv finde udaf.
Mvh glennc


Og hvad er det så præcist for et produkt du har, og så lige prisen pr. meter

Et hurtigt rundkig på nettet førte mig forbi et par steder:

Glasfilt til loft & væg - 1 sort. 25 mtr. Pr. rulle BEMÆRK METERPRIS LIGE NU: 3,90

og et andet sted:

Ekstra kraftig! Til loft og væg Pr. meter Ved 25 meter 3,95
25 meter = 98,75


Pr. meter Ved 50 meter 3,00
50 meter = 150,-

Så det du skriver med at vi selv kan søge normalprisen på nettet, det var da dagens gode råd fra din siden - takker

Typisk indlæg...

giveanfometer.gif

Mvh.

René

Det var dog et rigtigt konstruktivt svar.
Og meget typisk herinde på nette.

Men det har ik hold ivirkelighed.Det med de priser og meter der her blev plotte ned.
Men en brandmand og hans barometer blev holdt beskæftiget.

Indlæg er til for bruges og ik misopfattes.
Annonce
Jeg tror ikke at der er nogen der misopfatter dit indlæg - det jeg pointerer er blot at man med google hurtigt kan finde billig filt/væv.wink

Uden at have forbindelse til virksomheden kunne jeg da hurtigt finde:
http://www.maling.dk/product.asp?product=544&sub=30&page=1

http://www.j-beckmann.dk/sider/tapetvaev.php

Det fra de to sider priserne kommer fra - så ikke helt noget jeg finder på her en herlig langfredag.

Og så kunne vi jo lige tage den igen - hvad var den pris du kunne skaffe det til?rolleyes

Mvh.

René

Du læser bare øverst.
Men kan godt gentage det.150.- for 50meter filt.armeret.
Og så har jeg ik mere skrive med dig om.Dog uanset om du har lånt din dragt el billed du har fundet.Skal du vide du er god nok.!

Prøv gøre noget svært.!Lad være svare tilbage.!!vis du har det mod en brandmand bla.behøver.Kan du det.!!confused
Citat fra glennc

SALG AF FILT.

1.50.Meter-Armeret filt 1sortering 180.-pr rulle


Se nu der :eek: ovenstående linie er fra dit indledende indlæg - allerede nu er din pris faldet fra 180,- til 150,- for en rulle med 50 meter.

Det er da hvad man kan kalde fri konkurrence .

Du ønske rigtig god vind herfra, og rigtig god held og lykke med din virksomhed.

Uha det er for svært at lade være at lave endnu et svar, nu viste jeg jo heller ikke mod rolleyes egentlig burde dit indlæg være placeret på debatten hos: www.rabatforhumor.nu

Mere medvind for de selvstændige - de kan bruge det!

Mvh.

René

Hej brandmand

Skønt med en lille debat. Men selv den side du henviser til er da vist heller ikke helt seriøs, for den er lukket pt.

Men lad os bare få nogle tilbud, når det er i dette forum, ellers var den blevet slettet, men det er godt nok et ordentligt fald i pris på så kort tid, så seriøsiteten går ligesom fløjten. Sådan markedsfører man vist ikke lige i dag, med nettet som "fjende", og da slet ikke herinde, bland garvede fyre, der ved hvad de taler om, og tak for det brandmand! Men udelukke et "godt tilbud" skal vi vel heller ikke, som jeg var lige ved. Det er meget bedre som du gør, at påpege seriøsiteten i tilbuddet.

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Hej brandmand

Skønt med en lille debat. Men selv den side du henviser til er da vist heller ikke helt seriøs, for den er lukket pt.


Det var nu ment som en joke (siden findes slet ikke, og har aldrig været der) jeg skulle måske have været lidt mere tydelig, f.eks. www.endnuetfjollettilbud.øv eller www.seomdukantagrøevenpådeandre.nu www.ikkegodnoktilTVshop.øv det er ellers en klassisk form for sarkasme på de amerikanske debatter.

Citat fra JørgenE

Men udelukke et "godt tilbud" skal vi vel heller ikke, som jeg var lige ved.


Jeg syntes i lighed med dig at det er helt fint med gode tilbud til folket - jeg syntes bare det er så træls, at de måske ikke er så seriøse. Når det sker så skal de bare lige trækkes frem i lyset, og drejes en gang.

Når alt kommer til alt så var tilbuddet jo fint nok - men jeg ville nu foretrække at gå ned i en butik, når nu man alligevel kan hente varen til samme pris. Så gælder købeloven og momsreglerne bruges stadig.

Mvh.

René

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis