Tråden er låst

Salg af filt bla

SALG AF FILT.
Da jeg har gode forbindelser.Og samtidig gøre op med de totalt vejledende priser.man finder på nette især,men også ud idet virkelige liv.

Har jeg et tilbud som vil være et af mange.
1.50.Meter-Armeret filt 1sortering 180.-pr rulle

Normal pris for 25.meter og 50meter.Kan man selv finde udaf.
Mvh glennc
SALG AF FILT. Da jeg har gode forbindelser.Og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Brandmand.

Sorry - så tidligt om morgenen, var jeg slet ikke med på det sjove - ærgerligt, og helt min fejl.

Jeg ville til at slette tråden, men da jeg havde læst den et par gange, klarede du jo helt fint at tydeliggøre indlæggene, og tak for det.

Vi vil da gerne have seriøse indlæg med tilbud, men jeg ville til enhver tid lige tale med vores dejlige farvehandler på siden, selvom han ikke vil gøre reklame for sit firma på siden, trods opfordring fra mig.

Og så har vi altså også den tidligere farvehandler, som vel kender lidt til priser, selvom hun netop er blevet mor for 2. gang (Idani).

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Hej Brandmand.

Sorry - så tidligt om morgenen, var jeg slet ikke med på det sjove - ærgerligt, og helt min fejl.

Jeg ville til at slette tråden, men da jeg havde læst den et par gange, klarede du jo helt fint at tydeliggøre indlæggene, og tak for det.

Vi vil da gerne have seriøse indlæg med tilbud, men jeg ville til enhver tid lige tale med vores dejlige farvehandler på siden, selvom han ikke vil gøre reklame for sit firma på siden, trods opfordring fra mig.

Og så har vi altså også den tidligere farvehandler, som vel kender lidt til priser, selvom hun netop er blevet mor for 2. gang (Idani).



Ja eller ham der Marle ved køb af Gardiner, Kirsch, Faber produkter og alt til gulvet :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis