Billige herregaardssten/holmegaardssten?

Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten/holmegaardssten i alm. grå til en terrasse.

Hvor finder jeg dem billigst?

Sidste år syntes jeg at man kunne finde dem i Silvan, Bauhaus og lign. kataloger til 79 kr. pr. m2 og enkelte gange helt ned til 69 kr. pr. m2 - i år står de til typisk 100-110 kr. pr. m2 rundt omkring og typisk med min. bestilling på 50-60 m2. hvis det skal være inkl. lev.

Nogen som kender nogle billige steder med lev. på Sjælland, helst med min. bestilling på max. 40-50 m2 for fri lev.?
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har spurgt på herregårdssten ved nettofliser, og fik følgende mail, det virker billigt nok, men er herregårdssten og holmegårdssten det samme ?

Prisen for holmegårdsten 14x21x6 cm. grå løst aflæsset er 79,75 kr./m2.
Prisen for holmegårdsten 14x21x6 cm. grå på paller er 90,75kr./m2.

Priserne er incl moms, fritleveret ved køb af min 50 m2. Tilbudsprisen er gældende indtil 1/6-2007.

Stenene er 1 klasses kvalitetssten, som er frostsikre og som opfylder kravene i dansk standard for betonvarer og er underlagt overvågning af Betonvarerkontrollen samt trekantmærket.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
ved ikk hvor meget dyrer de vil blive.

Men vil gå ned i mit lokale byggecenter, og forhandler mig ned til en god pris.

I stark mener jeg det er 2500 man skal købe for, hvis det skal være fragtfrit, ellers tager de vist 250 kr.

Men udover det, så tror jeg at du kan forhandler dig til en god pris i de fleste byggemarkeder, og også forhandler dig til at du ikke skal betale for fragt.
Prøv at lave en forspørgelse på www.staby-fliser.dk. Skriv eller ring til dem.
Jeg har købt der flere gange, og har aldrig fundet nogen der var billigere.
De laver dem selv. har afd. i vestjyllad og på fyn, så mon ikke de kører til sjælland ind i mellem.
Det billigste sted på sjælland var sidste år bauhaus (mht Holmegaard), jeg fulgte med i priserne, da jeg skulle have rigtig mange.

Købt på et kort fra forbrugsforeningen (se deres hjemmeside ang. rabat) er der yderligere rabat, tror jeg gav 89 for ren grå - 6% eller 9% kan ikke huske satsen.

Rugbrød var billigst i bygma (viby), for de er ikke lagervare i Bauhaus, og jeg er ikke godt til at regne anlægs antal ud.

Jep, jeg har også de der 10 m2 stående for at få den fragtfrit. Jeg regnede på det, de var stort set "gratis", for et eller andet får jeg da for dem på dba.dk, og det er rent overskud.

En flisemand fortalte mig at de er billigere i jylland end på sjælland. Jeg fandt et rigtigt godt tilbud på nettet, men en opringning viste sig at han ikke kunne sælge de originale Holmegaardssten (c) på sjælland til den pris.

Det undrer mig hvis bauhaus ligger så højt i år. Skulle markedet ikke snart vær mættet.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Du skal være opmærksom på at der er forskel på kvaliteten af sten. Jeg har købt hos Frandsen Cementstøberi i Sengeløse. De er ikke de billigste men det er god kvalitet. De har lørdagsåbent, så du har ment ved at hente lidt ekstra sten hvis du kommer til at mangle et par stykker.
Nå...

Jeg har haft fat i www.nettofliser.dk og prisen på 79,75 pr. m2 gælder kun i Jylland. På Sjælland er det en anden leveradør og der er prisen 109,75 kr. pr. m2 så jeg søger stadig nogen som kender billige steder med lev. på Sjælland?
jamen hvis de er 30 kroner dyrer på sjælland, så må det jo være det der med at folk altid snakker om at i får mere i lån og sådan..

Så er i jo også nød til at betale mere end os jyder.


Så 110 er en god pris.


Husk på at en lastbil koster min. 500 kr i timen så det er dyrt med levering.
Ja, momsen har jo ikke rigtig bidt sig fast i jyderne.

Ny er vi så heldige at bo i sammen by som et af IBF lagerne, men ak, det gør ikke leveringen billigere.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis