Billige herregaardssten/holmegaardssten?

Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten/holmegaardssten i alm. grå til en terrasse.

Hvor finder jeg dem billigst?

Sidste år syntes jeg at man kunne finde dem i Silvan, Bauhaus og lign. kataloger til 79 kr. pr. m2 og enkelte gange helt ned til 69 kr. pr. m2 - i år står de til typisk 100-110 kr. pr. m2 rundt omkring og typisk med min. bestilling på 50-60 m2. hvis det skal være inkl. lev.

Nogen som kender nogle billige steder med lev. på Sjælland, helst med min. bestilling på max. 40-50 m2 for fri lev.?
Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Mazlum Øz

Jeg genkender sagen, men jeg syntes ærligtalt ikke at du kan være bekendt at omtale os sådan, vi gjorde alt hvad der stod i vores magt for at du kunne få dine sten.

Og ham du omtaler som "vores vognmand" er ikke vores vognmand, men vores tidligere leverandør, han har overfor flere af vores kunder været ubehøvlet, og sagt ting som jeg slet ikke kan stå inde for, grunden til at vi gav dig hans nr. var ganske simpelt at han blev ved med at love ting han ikke kunde holde, og at du bad om leverandørens telefon nr. og det fik du!!

Du sagde ydermere at du tydeligt kunne mærke forskel på vores firma, og leverandørens, og at du ikke klantede os for det der nu var sket, og at du ikke kunne finde vores se/cvr nr. skyldes en fejl, vores cvr nr. er 30835689.
Jeg beklager meget denne hendelse, og fejlen med vores cvr/se nr er blevet udbedret.
Og vores adresse er: ring bakke 5 8740 brædstrup, og det har hele tiden været synligt!!!
Vi skjuler INTET!!!!

Så næste gang du skriver mazlum, syntes jeg det vil være rimeligt at du fortæller HELE din historie, og ikke det som du selv finder passende.

mange venlig og beklagelige hilsner
Direktør
Michael iversen/M.I Belægning


<p>Vi er et nyt firma&#160;med handel af alle former for beton-varer på internettet. Vi kommer gerne til dig og&#160;giver en indretningsplan og ligger et budget!.&#160;Se <a href="http://www.mibelægning.dk">www.mibelægning.dk</a> og find inspiration til DIN have.&#160;Vi kan&#160;kontaktes om evt. pris og tilbud på Tlf: 29828383. Venlig hilsen M.I Belægning</p>
Har netop handlet med MI Belægning og kan kun anbefale virksomheden på det varmeste. Bestilte over 100 m2 sten om onsdagen og fik dem leveret om fredagen her på Sjælland. Ingen problemer med noget som helst - udelukkende god service og stabil levering og tilbagesvar på mail.
Med venlig hilsen
Henriette Bergmann
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis