Billige herregaardssten/holmegaardssten?

Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten/holmegaardssten i alm. grå til en terrasse.

Hvor finder jeg dem billigst?

Sidste år syntes jeg at man kunne finde dem i Silvan, Bauhaus og lign. kataloger til 79 kr. pr. m2 og enkelte gange helt ned til 69 kr. pr. m2 - i år står de til typisk 100-110 kr. pr. m2 rundt omkring og typisk med min. bestilling på 50-60 m2. hvis det skal være inkl. lev.

Nogen som kender nogle billige steder med lev. på Sjælland, helst med min. bestilling på max. 40-50 m2 for fri lev.?
Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den er altså god nok!

Det nyeste BYGMA katalog som gælder fra 10-14/4 2007

Side 6 til venstre

Herregårdssten 14 x 21, Grå

Mvh

Klaus
Citat fra Marthor

Side 6 til venstre -> herregårdsten 99.95 pr m2
Side 6 til højre er der nogle belægningssten til 79.95. det må være dem du tænker på?


Nej, det er rigtigt hvad jeg skriver!!

Jeg har lige været på påskeferie i gråsten, og har modtaget en reklame fra bygma.

Den reklame er magen til den man kan se på bygma.dk bortset fra at prisen for herregaardssten er 79,95 pr m2 og prisen for belægningssten er 64,95 pr m2

Jeg ved godt det lyder som om jeg har været lidt for mange gange over grænsen og har taget lidt for meget rødvin med hjem, men historien er sand.

Nu står jeg ikke og mangler herregårdssten, men dem der gør kan evt.. prøve at ringe til bygma for at høre om der er tale om en fejl i deres trygte katalog.

Mvh

Klaus
Hmm, ok... det må det være så.
Men mon ikke de tager forbehold for trykfejl? Det er selvfølgelig et ring værd smile
Ja, jyderne handler momsfrit!!

Jeg har i dag snakket med bygma i Roskilde, Bygma har diff. priser hvad angår belægningssten, herregårdssten koster i jylland kr. 79.95, men på sjælland kr. 99.95

Når jeg kigger på mit jyske Bygma katalog, så står der frit leveret over 50m2, dog kun brofaste ø`er

Dvs. det kan da ikke være så svært at åbne en konto i en jysk bygma, og så bestille sine herregaardssten der til kr. 79.95, og få dem leveret på sjælland(så vidt jeg ved er sjælland da en brofast ø, eller tager jeg fejl)

Mvh

Klaus
Citat fra www.spotvvs.dk

Ja, jyderne handler momsfrit!!

Jeg har i dag snakket med bygma i Roskilde, Bygma har diff. priser hvad angår belægningssten, herregårdssten koster i jylland kr. 79.95, men på sjælland kr. 99.95

Når jeg kigger på mit jyske Bygma katalog, så står der frit leveret over 50m2, dog kun brofaste ø`er

Dvs. det kan da ikke være så svært at åbne en konto i en jysk bygma, og så bestille sine herregaardssten der til kr. 79.95, og få dem leveret på sjælland(så vidt jeg ved er sjælland da en brofast ø, eller tager jeg fejl)

Mvh

Klaus


Kan kun give dig ret..

Jeg ville også bestille mine fliser i jylland og så få dem leveret på sjælland, sådan skulle de ikke have lov at drille mig.


Inden for stark vil det så bare være den nærmeste stark forretning der ville komme med disse fliser, og det samme gælder nok i bygma.

Men selvfølgelig træls hvis man skal her over til det gode og billige danmark for at oprette en konto.
mener faktisk at man i stark blev enig om at det ikke var optimal med prisforskel mellem landsdelene så der kører man de samme priser "ivært fald på papiret" kan så være man kan forhandle sig til en anden pris.
Hej
Kan se der er mange muligheder her, men de ligger allesammen lidt oppe i pris.
Jeg har startet et lille firma, som beskæftiger sig med beton varer.
[ADMINISTRATOR HAR SLETTET REKLAME], for evt. tilbyd
Mvh. M.I Belægning

<p>Vi er et nyt firma&#160;med handel af alle former for beton-varer på internettet. Vi kommer gerne til dig og&#160;giver en indretningsplan og ligger et budget!.&#160;Se <a href="http://www.mibelægning.dk">www.mibelægning.dk</a> og find inspiration til DIN have.&#160;Vi kan&#160;kontaktes om evt. pris og tilbud på Tlf: 29828383. Venlig hilsen M.I Belægning</p>
Inden I handler med M.I Belægning, vil jeg fortælle om den erfaring jeg har med M.I

Efter at have set M.I's hjemmeside, kontaktede jeg ham.
Han lovede mig herregårdssten til 79kr/m2, og jeg overførte da også penge på hans konto, men stene så jeg aldrig. Når jeg ringede til ham tog han aldrig telefonen, men ringede op senere. Jeg fik at vide at hans vognmand var årsag til forsinkelsen. Da jeg så ringede til vognmanden, blev jeg mødt med grovhed. Jeg fortalte at jeg ville anmelde M.I belægning til politiet for plat. Vognmanden truede at det blev det sidste jeg kom til at gøre i mit liv og at han ville sende 50 folk efter mig.
Da jeg fortalte idioten at samtalen blev båndet, ville han pludselig sende 50 advokater efter mig :)
M.I erkendte at han ikke kunne levere til de priser, og tilbød at jeg fik pengene tilbage. Først fire dage efter aftale og en opringning til privaten, fik jeg endelig pengene tilbage.

Også pudsigt med en virksomhed der ikke har adresse og SE/CVR-nummer

Drag selv en konklusion.  
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis