Hjælp til at få svar.

Jeg har et problem, som der måske er nogle her der kan hjælpe med.

Jeg har gentagende gange skrevet til Den Sociale sikringsstyrelse uden at få svar, jeg skrev til dem sidst i jan. 2007 ang. min pension som de havde opgivet til SKAT, det var ca.6000 dkr mere om året end jeg får, også om min kones cpr nr.som jeg slet ikke kunne kende jeg skrev igen d. 07 feb. og igen 14 feb. også uden svar.
Så sendte jeg mail til Socialminister Eva Kjer Hansen d. 17 feb. og fik svar d. 20 feb. af en Kirsten Munk Ministersekretariatet, som skrev at Ministeren havde fået mit brev og ville svare så hurtig som mulig, da jeg så ikke havde fået noget svar efter ca. en månede har jeg igen rykket for ca 5 dage siden, men uden svar. Hvad mere kan jeg gøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! håber der er nogle der har bedre forbindelser end jeg harbiggrin

MVH Preben41

preben

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Håndværkeren!
Tak for dit svar, men jeg ville ikke ind i politik eller social, men jeg bad kun om hjælp, men hvis det ikke er her, så må jeg jo prøve et andet sted.
MVH Preben41

preben

Kære Preben

Jeg ser nu intet til hinder for at dit relevante spørgsmål kan stilles i dette forum. Vi vender jo så mange ting, så hvorfor ikke dit spørgsmål. Vi har jo tidliger vendt problematikker omkring blodtryk, sundhed, alternative behandlinger osv. Så hvorfor ikke også et socialt betonet spørgsmål(?)
Har du fået bekræftet at dine breve er modtaget? Hvis ikke ville jeg henvende mig igen med et anbefalet brev, det gør jeg selv når jeg skal sige mobiltelefonabonnementer op. Debitel har flere gange nægtet at have modtaget mine opsigelser med alm post.

mvh Anders
Hej kære Håndværker, du håner de kære Puch folk der kun har været herinde i en måned Preben der har været her siden 2002 håner du, men okay hvordan går det med dit ben rolleyes rolleyes Mvh

Benny N.
Annonce
Hej Anderskruse!
Tak for dit svar, jeg har fået bekræftet at Ministeren har modtaget mit brev, det var bare fordi, jeg også havde skrevet til den sociale sikringsstyrelse i jan. månede 3 gange uden svar, derfor prøvede jeg ministeren, men tak for dit svar, det er da rart at ikke alle har den samme mening som Håndværkeren,
jeg kan da se han selv har haft gang i noget politik.

Ha´det godt.
MVH Preben41

preben

Citat fra Håndværkeren

Ro på nu Benny !
Jeg håner aldeles ingen, det er muligt at du betragter det som en hån, men du har jo også én hvis evne til at finde alt det negative du mener står i mine besvarelser. Du må virkelig have en kedelig hverdag Benny ??
Få dig dog et liv mand.
Håndværkeren

-Hvad er det lige som foregår her-sad
Benny har sq da et liv, ovenikøbet et meget farverigt et af slagsen.
Prebens spørgsmål er da langt fra politisk. -Politiske undertoner ja, men hvad har efterhånden ikke det?
Læser daglig her på Lav-det-selv, blander mig efterhånden sjældent.
-Men hvor er kammertonen blevt af her-

retro04

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Jeg må give Retro ret - denne tone høre sig ikke hjemme på Lav-det-Selv

Over Hækken kategorien er beregnet til at gode naboer kan dele en øl og klare verdens situationen, hvad den så måtte indebære og ikke sådan en gang mudderkast.

Så kære venner Back on track - ik

Hilsen

Ida

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Kære Idani!
Tak for dit indlæg, helt rigtig hvad du skriver, vi skal ikke have mudderkastning, det er dette forum for godt til, vi får da også MEGET mere ud af at lytte til hinanden og hjælpe hvor der nu kan hjælpes, Du er en god pige Ida.

MVH Preben41

preben

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis