Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af 15m3 indbo

Hej som i ser så er jeg vildt på udkig efter Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af ca. 15 m3 indbo.

Er der nogle der sidder inde med nogle gode steder/links så vil jeg blive meget glad og taknemlig for hjælpen.

Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af 15m3 indbo
Jeg bør nok fortælle, at det skal være et sted i nærheden af køge/ejby (da jeg er pt. bosat der til og med i morgen. For der skal nøglerne afleveres) og københavn kan osse gå med samt roskilde området.

Venligst.

shriffen



Så alle de skide flytte kasser o.s.v som man nu har af lort. (jeg har ekstra meget desværresmile. Så jeg kan komme til, at male og få klargjort det færdigt således udlejeren af dette ehverve lokale IKKE plukker mig, som de jo er kendt for hvis man ikke selv ordner det inden man fraflytter lokalet/stedet.
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej.
en hurtig søgning på google giver bl. a. sixt.dk (ved ikke lige hvor billigt det er smile ) og cars4less.dk (499 pr. døgn for gruppe D, brugte biler, den største er en på 12 m3, men du kan vel køre to gange? )
Citat fra shriffen

Hej som i ser så er jeg vildt på udkig efter Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af ca. 15 m3 indbo.


Jeg har netop set et program på Discovery om Monster Movers. De kan klare dit behov for 3500 tons, - men jeg tror du har lavet en tyrk fejl og mener 3500 kg.
http://www.rent-a-wreck.dk/ er en meget billig mulighed, som min søn benyttede sig af sidste uge.

Mvh.
bodker

Citat fra bodker

Jeg har netop set et program på Discovery om Monster Movers. De kan klare dit behov for 3500 tons, - men jeg tror du har lavet en tyrk fejl og mener 3500 kg.
http://www.rent-a-wreck.dk/ er en meget billig mulighed, som min søn bbenyttede sig af sidste uge.


haha, den var god.. ja monster movers... det er noget af et job de har der.. wink
Hej og mange tak for Jeres svar samt link til mig.

Jeg havde selv set på lejetlig.dk for der har jeg nemlig lejet en flyttebil engang for 10 mdr. siden.
Men jeg skal lige love for at firma navnet holder hvad de lover for det var godt nok et lig.

Kort sagt hvis jeg bvar blevet stoppet af politiet så tror jeg at pladerne var røget af. he he

Og jeg gider helst ikke kører i noget rigtigt gammelt lort (de tideligere postbiler der bliver skrottet af Postdanmark som lejetlig.dk så opkøber (jeg tror personligt de har en syns aftale med en synshal taget bilerne i betragtning for de går ikke bare lige sådan igennem.

Så det gør ikke noget bilen er lidt gammel bare den er rar at skulde kører en sådan lang tur som jeg desværre skal ud på.

Og det er fra Ejby til hornum 9600 Aars. Så forstår du vel godt hvorfor jeg ikke gider at tage turen 2 gange.
Desuden skal jeg osse selv have min bil med over. Og det vil så blive 5 gange over broen (som osse koster penge og det er ikke billigt - nu ved jeg ikke præsis hvad det koster at kommer over storebælts broen men bare 3 gange får det til at gøre godt ondt i min pung9.

Og jeg gider IKKE kører turen 2 gange. Grunden er simpel det tager 3 ½ time hver vej og det er en tur på sammen lagt 750 km. Så derfor tager jeg turen kun enn' gang.


Så er det jeg lige kom i tanke om om det ikke var billigere at finde en flyttemand.

SPØRGSMÅL:
Er der en af Jer der kender til et godt og ikke mindst billigt sted hvor de kan hente ens ting og flytte dem for en.

Jeg ved godt der er nogle i telefon bogen, men de er sku' godt nok for dyre og det kunne jo være at der var en med et godt tips til det

Venligst.

shriffen
Hej.

Har du prøvet De Blå Bude? Kender flere der har brugt dem, men ved ikke hvad de koster.
Ellers er der også nogle lokale flyttemænd. Nogle gange kan man få en billigere pris ved selv at hjælpe og at det bliver "orange" De har grejet til at flytte tingene, og de er vant til at slæbe... wink Jeg ser det også som en fordel at en flyttemand man betaler for at arbejde, ikke drikker så mange øl som de kammerater der kommer for at hjælpe...!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Citat fra shriffen

jeg gider IKKE kører turen 2 gange. Grunden er simpel det tager 3 ½ time hver vej og det er en tur på sammen lagt 750 km. Så derfor tager jeg turen kun enn' gang.


ok, nu vidste jeg ikke at det var i jylland, så jeg undskylder smile
Har du overvejet at leje en container?

Mvh.
bodker

Citat fra RFOAT

ok, nu vidste jeg ikke at det var i jylland, så jeg undskylder smile


Hej der er ingen grund til at undskylde for det kunnd du jo ikke vide.
Citat fra bodker

Har du overvejet at leje en container?


Hej hvad mener du med om jeg har overvejet en coientainere.?

til opbevaring af mine ting for det er det eneste jeg kan se den kan bruges til. Og jeg skal jo have dem med.

Det kan være jeg har læst dit spørgsmål forkert i så fald må du så lige sige det.

??
Citat fra Næstformanden

Hej.

Har du prøvet De Blå Bude? Kender flere der har brugt dem, men ved ikke hvad de koster.
Ellers er der også nogle lokale flyttemænd. Nogle gange kan man få en billigere pris ved selv at hjælpe og at det bliver "orange" De har grejet til at flytte tingene, og de er vant til at slæbe... wink Jeg ser det også som en fordel at en flyttemand man betaler for at arbejde, ikke drikker så mange øl som de kammerater der kommer for at hjælpe...!!

Hej og mange tak for rådet med de blå bude. Jeg prøver at ringe til dem i morgen tideligt. Selvom jeg ikke tror de har tid for jeg slog op i krakken og dgs.dk efter flytteforretningere og alle dem jeg ringet til (jeg ringede ikke til 3 x 34 for de er rimlig dyre ved jeg.

Men nu har jeg desværre fået fat i et som virkeligt lever op til deres firma navn nemlig lig.

Alså lejetlig.dk

Og det er en 14m3 varebil (selvom det ike ligner hele 14m3 må jeg sige). og da jeg kørte hjem fra københavn hvor jeg hentede den. (750 kr. pr. dag incl. 200 km. fri pr. døgn var prisen samt en depositum på 1500 kr. som man jo får tilbage igen). MEN det lort af en bil var for det første meget sværd at dreje og da jeg ringede til dem med det samme så sagde de at det var fordi servo styringen ikke vifrkede og det var der ikke i nogle af deres biler der gjorde 8påstod de - jeg ved ikke om det er sandt men jeg tror ikke på det da de har kun en med lift som var lejet ud og den er helt sikkert med servi styring.

Dernæst kommer vi til (jaa nu får I en kæmpe griner på for jeg stod godt nok helt af der) at den lorte bil kunne sku' ikke kører mere end 80 km. i timen .

Så er det underordnet om man kun må kører det.
Og det var endda UDEN læs på så hvad den mon kommer til at køre med læs på og så en 4 til 5 timers tur for jeg må jo ikke køre ret stærkt.

Men så er det jeg tænker med alle de fejl som at det med rattet er svært at dreje, samt at den svingere fra side til side så det er meget ubehageligt. Og jeg er normalt ikke bange for at kører stærkt og tæt. Men den her bil er sku' for vild.

Jeg tror personligt at de har an specieal aftale med et syns værksted for det er gamle færdige postbiler fra Postdanmark. Dem de smider ud tiol auktion når de ikke kan bruge dem mere.

Og med at den KUN kører de 80 km. i timen hvis jeg står på pedallen for den er nemlig osse vildt hård at sidde og trykke på og på den lange tur. Desuden er det første gang jeg ser og prøver sådan en fast pedal og det er speederen jeg taler om.

Og når der så kommer læs på helt fyldt op så tror jeg IKKE SELV PÅ AT DEN KOMMER TIL AT KØRER MERE END 50 KM. I TIMEN HVIS JEG ER HELDIG.

HVAD TROR i ER DET IKKE RIGTIGT. oG HVAD VILLE i GØRE I DEN/MIN SITIUATION SOM JEG HAR FORTALT OM BILENS TILSTAND. fÅ MINE PENGE TILBAGE OG LEJE ET ANDET STED.

oG KAN MAN IKKE FÅ SINE PENGE TILBAGE P.G.A ALLE DE FEJL OG MANGLER DER ER PÅ DEN.

fOR JEG ER 110 % SIKKER PÅ AT HVIS JEG KØRTE FORBI EN POLITI STATITION OG SPURGTE DEM OM NR. PLADERNE HOLDER SÅ VIL DE SIGE nej ER DU DA RIGTIG KLOG ELLER LIGENDE. (HVIS i FORSTÅR.)..!

hVAD ER jERES BEDSTE RÅD TIL MIG OM DETTE IRETERNE PROBLEM.

og det var menningen jeg skulde flytte det i dag og udlejeren er godt sur er du da så færdigt, men forståeligt nok.

Venligst.

shriffen

forsat god nat til natte ravnene... he he
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også