Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af 15m3 indbo

Hej som i ser så er jeg vildt på udkig efter Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af ca. 15 m3 indbo.

Er der nogle der sidder inde med nogle gode steder/links så vil jeg blive meget glad og taknemlig for hjælpen.

Hjælp til et billigt sted at leje en 3500 tons lukket bil til flytning af 15m3 indbo
Jeg bør nok fortælle, at det skal være et sted i nærheden af køge/ejby (da jeg er pt. bosat der til og med i morgen. For der skal nøglerne afleveres) og københavn kan osse gå med samt roskilde området.

Venligst.

shriffen



Så alle de skide flytte kasser o.s.v som man nu har af lort. (jeg har ekstra meget desværresmile. Så jeg kan komme til, at male og få klargjort det færdigt således udlejeren af dette ehverve lokale IKKE plukker mig, som de jo er kendt for hvis man ikke selv ordner det inden man fraflytter lokalet/stedet.
Hej som i ser så er jeg vildt på udkig efter Hjælp... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej jeg prøvede at ringe til http://www.rent-a-wreck.dk/ og det hele lød osse meget godt bortset fra noget meget mystik og ikke mindst mærkeligt.

Det var jeg kunne godt betale lejen af bilen kontant med de 3000 kr. i depositum kunne jeg sku' KUN betale med et dankort/visa.

Og da jeg ikke ejer den slags skidt så kunne jeg ikke leje en flyttebil.

Jeg kunne ikke engang betale med kontanter ffor depositumet. Og jeg spurgte hvorfor og det mækværdige svar jeg fik var: Det er fordi de er ude for tiden (det giver ikke en menning den setning for mig).

Har du/I hørt det med at man kun kan betale depossitumet medet betalings kort og ikke kontant, men det skulde jeg på bilen.

??

ps: Jeg leder stadigvæk efter en flyttebil og hvis du har glere links så vil jeg blive glad for jeg har osse søgt på google men jeg kan ikke rigtigt finde nogle her tæt på mig.??




Citat fra RFOAT

haha, den var god.. ja monster movers... det er noget af et job de har der.. wink
Citat fra shriffen


Har du/I hørt det med at man kun kan betale depossitumet medet betalings kort og ikke kontant, men det skulde jeg på bilen.

Ja, det er faktisk meget brugt. Dankortet/Visa eller hvad der nu bruges, er en forsikring for udlejeren imod at du forsvinder med bilen, som måske har en større værdi end dispositumet på de tre tusinde.

Ang. leje af en container:
Du kan sagtens leje en flyttecontainer, som du fylder op, får afhentet, leveret på den nye adresse, tømmer og afregner.

Er du virkelig seriøs omkring flytning, eller fyrer du bare en masse bs af?confused

Mvh.
bodker

Tak for svare vedr.. containeren. jeg søge på de og fandt og svaret. Det er faktisk hvis man havde mere tid end jeg har en rigtig fed ide for så er der ingen hast og lastværk, hvilke jeg hader.en nu er der desværre ingen udvej.

Tror du jeg gider og spørge om der er nogen der kender til noget godt og billigt som jeg AKKUT står og skulde bruge en flytebil/varevogn til selv at fltte mit indbo. (Det skulde jeg ktsk hadt været d. 28-02-07.

Jeg har fundet et tilbud til 2500 kr. incl. moms på et forespurgt tilbud. Men der etr et minus og det er a jeg skal selv have en medhjælpere med. Men så må jeg spørge dem pr. tlf. om man ikke kan leje chafføren til at hjælpe en, hvilket jeg tror, da det er fodhøjde begge steder.

****************************************************!!!


Citat fra bodker

Ja, det er faktisk meget brugt. Dankortet/Visa eller hvad der nu bruges, er en forsikring for udlejeren imod at du forsvinder med bilen, som måske har en større værdi end dispositumet på de tre tusinde.

Ang. leje af en container:
Du kan sagtens leje en flyttecontainer, som du fylder op, får afhentet, leveret på den nye adresse, tømmer og afregner.

Er du virkelig seriøs omkring flytning, eller fyrer du bare en masse bs af?confused
Hej og tak for besvarelsen mener du de blå bude der har kontor i Esbjerg. for der er et flytte firma der hedder det i jylland.??

*********************''*********************************!!

Citat fra Næstformanden

Hej.

Har du prøvet De Blå Bude? Kender flere der har brugt dem, men ved ikke hvad de koster.
Ellers er der også nogle lokale flyttemænd. Nogle gange kan man få en billigere pris ved selv at hjælpe og at det bliver "orange" De har grejet til at flytte tingene, og de er vant til at slæbe... wink Jeg ser det også som en fordel at en flyttemand man betaler for at arbejde, ikke drikker så mange øl som de kammerater der kommer for at hjælpe...!!

Næstformanden
Citat fra bodker

Ja, det er faktisk meget brugt. Dankortet/Visa eller hvad der nu bruges, er en forsikring for udlejeren imod at du forsvinder med bilen, som måske har en større værdi end dispositumet på de tre tusinde.

Ang. leje af en container:
Du kan sagtens leje en flyttecontainer, som du fylder op, får afhentet, leveret på den nye adresse, tømmer og afregner.

Er du virkelig seriøs omkring flytning, eller fyrer du bare en masse bs af?confused



Hej bodker.

Jeg glemte at sige i sidste besked at den med at det er en sikkerhed for man ikke stikker af med bilen syntes jeg er en dårlig og slap undskyldning.
Simpel og enkelt fordi man jo skal aflevere sit korekort samt sygesikrings bevis. Og bare på ens kørekort står der alle de nødvendige oplysningere som man/de skal bruge.

Og lad os sige at jeg ikke kom tilbage med bilen så ville dne jo bare blive anmeldt som stjåldent hos politiet og det er et spørgsmål om hvor lang tid man kan kører rundt i en tung og besværlig og ikke mindst dyr varevogn.

hvis du kan forstå hvad jeg mener med det.

Bodker er det virkelig dig der er på det billede der er sat ind.? For jeg syntes helt sikkert jeg har set det et eller andet sted henne før.
Annonce
shriffen skrev:
Jeg glemte at sige i sidste besked at den med at det er en sikkerhed for man ikke stikker af med bilen syntes jeg er en dårlig og slap undskyldning.


Hvis du læser alt det med småt på en lejekontrakt, så står der faktisk noget i retning af: " - at udlejeren har ret til at dække sine omkostninger ind, hvis det lejede ikke kommer tilbage i den stand, det er udlejet i."

Derfor kræves der et kreditkort af en slags. Kørekort er kun til legitimation.

Ja, det er mit kontrafej, du kan se. Jeg hylder det gamle princip: "Når mænd jeg kasted min handske, opslog jeg min Ridderhjelm; de så jeg var Holger Danske, og ingen fornummed skjælm" smile

Det kan nutidens unge på Jagtvej og andre steder lære en del af. rolleyes

Mvh.
bodker

Hej, jeg har en iveco 3512 3500kg. Giv et kald 40598042 mvh claus
Hej Mafidoni

Og velkommen til siden.....

Må håbe at spørgeren har klaret sin flytning - hans sidste indlæg er et år gammelt

Med venlig hilsen

Fladder
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også