Qxl

Kunne I forestille jer LDS, sidde i samme situation som indslaget i Tv2 i aften? Han har det garanteret svært, for hvis en ny bruger er et brokhoved skal man vel ikke udelukke en der har været langt tid på siden - her viste det sig - tror jeg, at brokhovedet havde ret, men man smed hende ud, og fortsatte med den etablerede. Vi har vist også samme tendens. Har du 10 indlæg har du ikke samme privilegier som en med 100, for vedkommende har vi set an, men jeg læser så godt nok også de fleste indlæg, men havde vi 10 gange flere, kunne jeg jo ikke klare det = om 6 år jf. statistik.

Men hvor er det møj svært (møj er mit eget ord eller er det jysk?? wink

Har tænkt mig at transpirere til Jyde rolleyes Elsker det land langt borte.

Nåh lige et oprørt opstød over hvordan man også gør, lidt lige som lederne på sikrede hjem. Nemt at sætte sig tilbage og vaske hænder. Hvor er lederne? Når medarbejdere farer forvirret rundt, ER der kun en der har ansvaret, og det er lederen.

Mvh. JørgenE
Kunne I forestille jer LDS, sidde i samme... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jørgen og jer andre

Det her hænger egentlig godt sammen med diskussionen i tråden om at plane topstykket på en puk

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=48484

Jørgen, Nu kan du ikke ende i kontant fordi vi ikke sælger noget som sådan. Men du kunne sagtens få samme omtale som f.eks. Arto har fået i tilsvarande tv programmer.

Jeg tror ikke det ville være sjovt at komme i tv/radio som manden bag hjemmesiden hvor man nemt og hurtigt kan få hjælp til at:
Ulovliggøre køretøjer
Lave sprængstoffer (jeg kan huske en tråd hvor en ny debatør ville have hjælp til dette)
Lave ulovlige (el)installationer
Hente ulovligt software

Jeg ved godt ovenstående er sat meget på kant - men det kan det også meget hurtigt blive når der sidder en sensations-lysten journalist i den anden ende. Og det ville være synd for denne fantastiske side.

Carstens forslag er måske ikke helt ved siden af. En moderator eller to til at løfte en pegefinger eller evt låse indlæg der kører af sporet eller har et uhensigtsmæssigt indhold.

MEN - før de kan gøres skal der formuleres nogle politikker som en evt mod kan henholde sig til. I bedste bibelske stil cool F.eks.:
Du må ikke bande/svine andre debatører til
Du må ikke diskutere ulovligheder (eller må man jf ovenstående tråd confused )
etc. etc.
Du må ikke reklamere for eget firma/vinding (eller kun i din signatur
Vi gider ikke se flere indslag om pyramidespil og hvor godt det er...

Nu er det et sykke tid siden jeg meldte mig under fanerne herinde - så jeg kan ikke huske om man ved tilmelding bliver bedt om at respektere den slags ? Ellers skulle det måske indføres...

Mvh
Niels
Jeg syntes egentlig at folk er ret gode til at sige når der foregår noget ulovligt. Især omkring enmer som vådrumssikring og elinstalationer i boligsektionen, er der altid en autoriseret der lige meddeler hvordan reglerne er. Der er åbenbart mange der ikke er helt klar over hvordan reglerne er i dagens Danmark.

Green

Hej Sniffer.

Kan man få børn via internet? Det vidste jeg ikke, men man skal jo passe på både virus og alt andet, så hvorfor ikke sad

Til dig Niels.

Det er røget direkte over i absolut huskeren, for du har helt ret, uanset at det vil være ret uforvarent.

Vi bliver nødt til at have en klar holdning til det, så jeg taler med AllanE.

Til dig Carsten.

Det kunne måske være en god ide med et par moderatorer, men de skal jo helst have samme holdning som vi har anlagt, for jeg ønsker ikke indblanding i alt, dertil er siden i dag alt for selvstyrende som også Green nævner, og det skulle jo netop være styrken, men problemet kan jeg skam sagtens se, så vi går lige i tænkeboks.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis