Qxl

Kunne I forestille jer LDS, sidde i samme situation som indslaget i Tv2 i aften? Han har det garanteret svært, for hvis en ny bruger er et brokhoved skal man vel ikke udelukke en der har været langt tid på siden - her viste det sig - tror jeg, at brokhovedet havde ret, men man smed hende ud, og fortsatte med den etablerede. Vi har vist også samme tendens. Har du 10 indlæg har du ikke samme privilegier som en med 100, for vedkommende har vi set an, men jeg læser så godt nok også de fleste indlæg, men havde vi 10 gange flere, kunne jeg jo ikke klare det = om 6 år jf. statistik.

Men hvor er det møj svært (møj er mit eget ord eller er det jysk?? wink

Har tænkt mig at transpirere til Jyde rolleyes Elsker det land langt borte.

Nåh lige et oprørt opstød over hvordan man også gør, lidt lige som lederne på sikrede hjem. Nemt at sætte sig tilbage og vaske hænder. Hvor er lederne? Når medarbejdere farer forvirret rundt, ER der kun en der har ansvaret, og det er lederen.

Mvh. JørgenE
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes du er en god leder for LDS JørgenE :-)

Og hvis du engang får problemer med nogen banditter, ringer du bare til Næstformanden... Så skal Jyden fandme nok rykke dem rundt!!

Og skulle du komme til Fiskebyen på et tidspunkt, skal jeg nok give en kold!!

Næstformanden.

PS. Vidste i at der findes en jydsk by/Landsby lidt uden for Brande der hedder Bøvl?!? Jeg har ved flere lejligheder drukket køreøl på Bøvl Rasteplads ;-)

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Tak for tilbuddet, men du ville vist være en alt for hård leder til siden.

Det kræver lidt diplomati af og til, selvom jeg også holder af den lige fremme type som du er.

Det ene er ikke bedre end det andet (se det er diplomati), men det er nemmere at komme igennem med det du gerne vil, når man ikke er for voldsom, og sjovt nok, os med diplomati når oftest samme resultat, men uden at irritere andre.

Det er ikke bevidst, men sådan tror jeg vi er født, og sådan er jeg nu indrettet.

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE og Næstformand.
Nu er vi jo et par stykker der ved noget om familiesammensætningen imellem jer to. Og så kan det ikke undre at Næstformanden vil gå sine egne veje. Alle Fædre ser vel helst at ungerne følger fars fodspor, og ungerne vil prøve livet selv så den gamle skal ikke blande sig. Når ungerne så er blevet gamle nok og har etableret sig fået unger o.s.v. så hænder det at de må tage sig i at være nøjagtigt som den gamle derhjemme.
Jo Diplomati kan være en go ting ! (nogen gange glemmer jeg den)

V.h. Håndværkeren
Citat fra JørgenE

Har tænkt mig at transpirere til Jyde rolleyes Elsker det land langt borte.

Hvordan "sveder" man sig til et andet sted????

Sniffer  
Dejligt der i hvertfald er en vågen, for det var nu ment som en morsomhed, og for mig blev det jo bare morsommere, at ingen opfattede det før du kom på banen.

At jeg så skulle være i familie med andre end AllanE er jeg ikke klar over jf. et tidligere indlæg i denne tråd, eller har jeg overset nogetconfused

Mvh. JørgenE
Annonce
Har du aldrig set rum film Sniffer hvor meneskerne bliver Beemet fra sted til sted, det er sikkert samme model Jørgen vil bruge
*GG*
Hej JørgenE.
Nu tænkte jeg på os her inde på LDS.

V.h. Håndværkeren
Ok, min gamle ven, men jeg er vist ikke helt med.

Mvh. JørgenE
Jeg tro håndværkeren er træt og skal sove..LOL.
Pas nu på, at du ikke skal til at betale børnepenge Jørgen E.

Sniffer  
Hej JørgenE

Jeg hører selv til dem, der synes man kommer længst med diplomati. eller bare venlighed for at bruge et andet ord. Jeg bruge det hver dag i mit arbejde med smedene i værkstedet, for jeg har nemlig opdaget, at hvis man ikke er brovten og fremturende, men i stedet har en lidt mere ydmyg indstilling over for dem og deres arbejdsgren, så kan man få langt mere i gennem, end dem der gør det omvendt.

Sådan er det vel i alle tilfælde, det er bedst at bevare roen og holde hovedet koldt selvom det helt sikkert kan være svært ind i mellem.

Jeg synes også som næstformanden, at du er en god leder, men kan da godt forstå din bekymring (har ikke set indslaget) når man tænker på at siden vokser som den gør, også alt det arbejde, der må være med at se det hele efter i sømmene.

Kunne det være en ide at få et par redaktører/moderators til at hjælpe med at se, at alt går ordentligt til.

Mvh. Carsten.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis