HÅndvÆrker Der Kan Arbejde Med Alu SØges!!!

Hej Jeg har en 18 fods styrepult bygget i ren aluminimum, Men vil gerne forlænge den, har set en blive forlænget med 6meter... men det vil jeg ikke den skal forlænges med ca 4meter, Og det skal selvfølgelig svejse pænt sammen osv....


Jeg søger en dygtig mand som kan hjælpe mig med dette arbejde og som har tiden. Jeg vil selvfølgelig betale vedkommen en aftalt sum for hjælpen af arbejdet.

Det eneste han skal have er en tig svejser og et GODT kendskab til at svejse i alu og bearbejding af det. Jeg regner med at dette skulle ske i marts eller i april mdr. Jeg vil hjælpe til med alt hva jeg kan... Tør sku ikke at slå hul på det selv da mit kendskab til hvordan aluminimum arbejder er for småt til jeg selv vil gå igang,,,, men jeg skaffer alt rå matriale til projektet, Og jeg vil hjælpe til alt hva jeg kan...

Hvis der nogen her inde der mener de er manden til jobet. må i meget gerne skrive..... Jeg bor i silkeborg , men hvis personen har et bedre sted at lave båden i køre jeg gerne båden til ham i hele jylland...

Har nemlig tænkt meget over siden jeg så ham gutten der forlængede hans med de meter,,, den blev virkelig speciel at se på og lækker,,,, med utrolig meget plads,,,,,,

Med mange venlig hilsner

Sini M
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at ville agere politibetjent - så mener jeg at det du har brug for er en proffesionel og momsregistreret håndværker

Med venlig hilsen

Fladder
Men de koster kassen,,,,,,,, så heller en god håndværker der har prøvet at arbejde med det...... Han må jo omsætte for 50.000 før han skal moms reg... Så det regner jeg ikke med bliver et problem,,,


Mvh

Sini
Citat fra Fladder

Uden at ville agere politibetjent - så mener jeg at det du har brug for er en proffesionel og momsregistreret håndværker


Uden at spille smart så kan jeg ikke se at Sini søger en ikke momsregistreret håndværker VEL!

Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
Ja jeg gøre men hvis en med moms nummer kan give mig en god pris er jeg da osse frisk... jeg forstår ikke dit indlæg....?? Hvis du hentyder til at jeg vil lave det sort, så kan jeg jo nok ikke dette da manden nok skal putte det i hans B-Skat, Som Ekstre indkomst Som han skal gøre hvis han modtager et beløb af mig for et stykke arbejde, Og som sagt så må en person omsætte 50.000dkk på et år før han eller hun skal moms reg...

Og hvis der er en manden der ude ,der har forstand på det med alu og giver mig sit ord er jeg da klare til at arbejde sammen med manden ......

Man behøver ikke et flot stykke papir på at man kan gøre et stykke arbejde ...

Bare man KAN gøre det med et diplom eller ej......

Så jeg ønsker en person som kan give mig en bistand med arbejdet,,,,

Om han vælger at gøre det sort er hans problem ikke mit......
hej sini

som jeg forstår din plan vil du så forlænge jollen med 4meter?
hvis det er sådan det skal være er svejsningen den mindste udfordring
hele fremstillingen af det nye stykke er nok mere intressant. hvis det skal se godt ud kræves der lidt mere end en skruestik og et tig værk...

jeg er udlært svejser og arbejder nogle gange lidt freelance for et firma her på fyn de kan lave det som du vil have det og jeg gir gerne garanti på jobbet og prisen er helt sikkert den bedste du får send evt en besked til mig eller skriv her... et billed af jollen ville også være fint


er der evt andre der har ting der skal svejes (kobber titan bronce støbegods aluminium CUNIFE rustfast stål samt alle kendte svejsbare legeringer)eller fremstilinger af div smede opgaver kan jeg lave det hvis jeg har tid

kan også fremstille diverse dreje og fræse opgaver....
dog vil jeg lige fastslå at jeg har et job og dette skal ses som en hjælpende hånd til mine sejler kolegaer .....
så hvis du har en råden manifold eller andet så prøv at maile mig

[email protected]

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Annonce
Så er mailen sendt til dig med billeder

På forhånd tak....
hej sini.
hvis din båd er den jeg tror, bygget i Bogense, er den jo flad, som en fregne i bunden, der er ingen profileringer hverken der ,eller i fribord, det er nærmest en kassefacon, så det er i høj grad rælingen, der forhindrer kollaps, og den kommer under et væsentligt større pres, hvis vandlinielængden fordobles.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja du har meget ret, at den vil få et svag punkt der... men vil ligge nogle tvære gåene alu bjælker fra top til bund for at give den styrker der . samt ekstre der hvor den bliver delt..... får tilbud hjem mandag på de bjælker.. det kommer til at koste noget .... men så har man også sat sit eget præg på båden,,,,,,
Nå Fladder!

Nu holder du vel øje med transaktionen ikk´?

Men jeg kan nu ikke lade være med at bemærke, at det gerne er de folk der ikke selv har muligeheden. For selv at få, eller udføre - sort arbejde. Der er mest foravet!
Hvordan kan det være Fladder!?????
Jeg ser naturligvis frem til din kommentar. og er fuldstændig indforstået med risikoen for at blive slettet af din venneliste.

Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
Hi Vendborg.
Der er lidt med dig og fladder, jeg så lige hans indlæg, er du sikker på det ikke er et spørgsmål om garanti vedr. konstruktionsfejl og veludført arb. han mener.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis