HÅndvÆrker Der Kan Arbejde Med Alu SØges!!!

Hej Jeg har en 18 fods styrepult bygget i ren aluminimum, Men vil gerne forlænge den, har set en blive forlænget med 6meter... men det vil jeg ikke den skal forlænges med ca 4meter, Og det skal selvfølgelig svejse pænt sammen osv....


Jeg søger en dygtig mand som kan hjælpe mig med dette arbejde og som har tiden. Jeg vil selvfølgelig betale vedkommen en aftalt sum for hjælpen af arbejdet.

Det eneste han skal have er en tig svejser og et GODT kendskab til at svejse i alu og bearbejding af det. Jeg regner med at dette skulle ske i marts eller i april mdr. Jeg vil hjælpe til med alt hva jeg kan... Tør sku ikke at slå hul på det selv da mit kendskab til hvordan aluminimum arbejder er for småt til jeg selv vil gå igang,,,, men jeg skaffer alt rå matriale til projektet, Og jeg vil hjælpe til alt hva jeg kan...

Hvis der nogen her inde der mener de er manden til jobet. må i meget gerne skrive..... Jeg bor i silkeborg , men hvis personen har et bedre sted at lave båden i køre jeg gerne båden til ham i hele jylland...

Har nemlig tænkt meget over siden jeg så ham gutten der forlængede hans med de meter,,, den blev virkelig speciel at se på og lækker,,,, med utrolig meget plads,,,,,,

Med mange venlig hilsner

Sini M
Hej Jeg har en 18 fods styrepult bygget i ren... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra vendborg

Nå Fladder!

Nu holder du vel øje med transaktionen ikk´?

Men jeg kan nu ikke lade være med at bemærke, at det gerne er de folk der ikke selv har muligeheden. For selv at få, eller udføre - sort arbejde. Der er mest foravet!
Hvordan kan det være Fladder!?????
Jeg ser naturligvis frem til din kommentar. og er fuldstændig indforstået med risikoen for at blive slettet af din venneliste.


Hold da op en klagesang rolleyes

Jeg mener ikke - i mit 1-linies indlæg - at have omtalt sort arbejde confused

Som Lynæs ganske rigtigt skriver lå min "bekymring" omkring det konstruktionsmæssige og et evt. retsligt efterspil ved havari (ingen virksomhed at retsforfølge) Hertil kommer at lige præcis Alu er et meget vanskeligt materiale at bearbejde korrekt - især i marken

Jeg driver iøvrigt et lille smedefirma og skulle nok kunne tjene en sort krone eller to hvis det var det jeg ville - men et projekt i denne størrelse er ikke hobbyarbejde hvad enten det er over eller under Skat´s bagatelgrænse

Til sidst vil jeg lige sige at jeg ikke er tilhænger af sort arbejde - og mener tendensen til at få løst opgaven sort er løbet helt løbsk

Alt med måde -

Med venlig hilsen

Fladder
Ok Fladder

Blev også bare lidt bekymret for disse sider, skulle gå hen og blive et sted hvor man sider. Og holder hinanden i ørerne med diverse § dem er der jo rigeligt André stæder.
Og så kan du måske hjælpe mig med at få fremstillet en tagabøjle til min Limbo 475

Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis