Sengen fra Helt Solgt?

Hej alle Jer LDS'ere...

Mon ikke nogle her, har lyst til at hjælpe?
Konen så for et par uger siden, en seng blive lavet i dette, til tider, udemærkede program. Den er lavet i noget birkefinér og har en høj reol i den ene ende. Ydermere er der hjul under, så den kan flyttes... confused
TV2 er åbenbart ikke behjælpelig med en tegning, der er flere på siden der har spurgt...
Mit dilemma er, at jeg sagens kan bygge hende en sådan seng, men jeg har (indtil flere blush) dårlige erfaringer med at tegne sådan noget. Der har ALTID været et eller andet galt med mine mål. Sådan er jeg åbenbart, hæ...

Håber på hjælp herinde, da jeg så vil hjælpe videre på TV2's side wink

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Palle H (den 06-04-2003).]

Carsten
Hej alle Jer LDS'ere... Mon ikke nogle her, har... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvor er alle søde - med hurra-råb - og optimisme - det er det der gør, at det er sjovt både at arbejde som LDS, og så modtage fra andre, der animerer hinanden i stedet for normale fy-råb som på andre sider - fantastisk.

Siden kører helt ad sig selv - kun optimisme og ja, selvfølgeligt kan du - fortsæt, og vi skal hjælpe, hvis der er et problem.

Det er jo det man kan udlede af svarene - en enorm opbakning i stedet for en total stenkastning, som jeg oplever på mange andre sider - sikke nogle brugere vi har!!

Flot gået alle LDS'ere!!!

- Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
NEMLIG!!!

Jeg var ret usikker på, om dette projekt mon var noget jeg burde kaste mig ud i. Ville være lidt surt, at købe materialer for små 4.000,- og så ødelægge dem frown

Nu er jeg bare klar! Skal lige have nogle monetos fra skattefar, så køber jeg materialer. Tak til alle for gode svar...
Jeg laver begge bunde i 21mm, resten i 18mm.

Løbende meldinger vil naturligvis tilgå wink

Carsten
Og så sad den gamle redacteur og fik næsten tårer i øjnene - for det var netop det han drømte om - en side der sprudlede og altid var positiv.


Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Palle,

Nu er dit oprindelige indlæg måske uaktuelt, idet du da sikkert forlængst har flikket sådan en seng sammen ;-)

Men HVIS du stadig ikke er begyndt på projektet (det kender man jo...det ta'r tid, gør det!), så så jeg i søndagens Berlinger 6. sektion s. 9, at der nu er kommet en bog af/om Liselotte Risell inkl. tegninger af den omtalte seng:
"De bedste ideer fra TV2succesen Helt Solgt", Aschehoug. 153 sider med farvefotos og tegninger. 299,- kr.

Good luck :-D

/Mette
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også