fiat 126

jeg var den stolte ejer af en fiat 126 for nogle år siden. så lykkeligvis blev konen gravid. der gik ikke ret lang tid før hun ikke kunne komme ind i bilen, så jeg blev nødt til at udskifte den med noget større. det har jeg været ked af lige siden.
så her forleden blev jeg tilbudt at jeg muligvis kunne købe en gennem renoveret 126. en af dem med krom kofangere og den store motor (24 heste). han kan bare ikke finde ud af hvad den er værd. der er ikke nogen i den blå avis vi kan sammenligne med. er der nogen der har en pris ide.

MVH kyllerylle

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmmmmm
vel såååååånt rundt regnet i omegnen af 75 ører
autoole
En a mine bekendte har haft solt en 127 i fin stand til 10 kilo..
det lyder som om du ikke bryder dig om små fiater, autoole. der er ellers mange fordele. den er nem at parkere. man kan lave en trepunkts vending i en parkeringsbås. den kører enormt langt på literen. den er billig i vægtafgift. der er aldrig nogen der skal køres nogen steder hen. man får ingen fartbøder.
og jeg kunne blive vedog ved.

Hej,

Årgang ?
Km ?
Sidste syn ?
Alm stand ?
Så kunne vi måske komme det lidt nærmere.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Hej kyllerylle
Hvis du læser vangsoe's indlæg forstår du mit svar, og jeg har absolut intet imod fiat'er. Har lavet mange af dem gennem tiden, de er billige og nemme at reparere på, men har det lidt li'som regnen, de forsvinder væk helt af sig selv.
Mvh autoole
Annonce
årgang og kilometer ved jeg først om en uge når jeg er tilbage på arbejde. den blev synet i sommer.siden det har den kørt et par småture til den lokale købmand, og lidt rundt for at blive lagt mærke til af strandgæsterne.
den blev vist skrottet for mange år siden, og stod og rustede op i en lade. så da ejeren gik på efterløn gik han igang med at renovere den. den skulle være lige så god som ny. han overvejer at lægge en vandkølet motor i. den er mere stabil og en del stærkere og fylder mindre.

[Indlæg slettet]

det er jo ikke dyrt for en gennem renoveret bil. det er bare dyrt for noget legetøj.

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis