fiat 126

jeg var den stolte ejer af en fiat 126 for nogle år siden. så lykkeligvis blev konen gravid. der gik ikke ret lang tid før hun ikke kunne komme ind i bilen, så jeg blev nødt til at udskifte den med noget større. det har jeg været ked af lige siden.
så her forleden blev jeg tilbudt at jeg muligvis kunne købe en gennem renoveret 126. en af dem med krom kofangere og den store motor (24 heste). han kan bare ikke finde ud af hvad den er værd. der er ikke nogen i den blå avis vi kan sammenligne med. er der nogen der har en pris ide.

MVH kyllerylle

jeg var den stolte ejer af en fiat 126 for nogle... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg vil ikke have en fiat 500. de er grimme, og gearkassen er noget hø

Kyllerylle. Min første bil for 40 år siden var en Fiat 500, som jeg selv byggede af stumper der var i overskud på pladeværkstedet, den havde sjæl og et dejligt soltag, Fiat 124, 125,126,127,128 er biler jeg ikke vil røre med en ildtang Mvh

Benny N.
Kyllerylle,- jeg skrev at det var en klub for alle små fiater,- ergo så har de også med 126 at gøre.

Jan
tak for linket, jancar.der er masser af små smarte fiater.
Benny N, det var ikke meningen at jeg ville svine fiat 500 til, undskyld. det er en bil med en masse sjæl,men det er langt før min tid. jeg husker dem bedst fra kaj og andrea. og vores gamle nabo da jeg var dreng.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis