Styrepult

hej venner

så blev det styrepultens tur.... hmm den er i forfærdlig stand..... lavet i alm. krydsfiner og belagt med glisfiber.... skide tung..

min ide er at lave den i rustfri stål.....

min nabo siger vandfast krydsfiner....

hvad er jeres mening.... eller ider ???

på forhånd tak mvh Hr.Ertmann
hej venner så blev det styrepultens tur.... hmm... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Altid skidt når folk går efter manden og ikke bolden..
Jeg syntes også at den er grim.. og ville male den hvis det var min.. Jeg ville bare ikke skrive det fordi du er glad for den.. og hvis den er malet kan man så være glad for at den ikke ruster under malingen...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat fra grandoldman

Altid skidt når folk går efter manden og ikke bolden..
Jeg syntes også at den er grim.. og ville male den hvis det var min.. Jeg ville bare ikke skrive det fordi du er glad for den.. og hvis den er malet kan man så være glad for at den ikke ruster under malingen...

sorry men syntes bare at manden kun har kretik om alt og alle..........

men kan selv vælger hvad man gider og læse..
Citat fra Hr.Ertmann

sorry men syntes bare at manden kun har kretik om alt og alle..........

men kan selv vælger hvad man gider og læse..

Hej ertm. jeg kan se du er utilfreds med den afgivne kritik, jeg vil så gerne spørge, hvad var formålet med din tråd, skulle du bare roses eller prale ?, der er jo ingen almen interresse i den. det er jo ikke en teknologisk eller æstetisk landvinding, der her er begået. Du kan udelukke enhver fra dine tråde, så er du fri for deres mening, og kan så gradvist udelukke folk, så du kun har meningsfæller tilbage, og som de siger, så kører det for dig.rolleyes
hvad f.eks håndv. siger i andres tråd, kan vel ikke være et problem for dig, eller ? Jeg synes det virker lidt selvoptaget at tro folk skulle ha' lyst til at stemme om en styrepult. Så interressant forekommer den ikke i mine øjne.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra lynæs

Hej ertm. jeg kan se du er utilfreds med den afgivne kritik, jeg vil så gerne spørge, hvad var formålet med din tråd, skulle du bare roses eller prale ?, der er jo ingen almen interresse i den. det er jo ikke en teknologisk eller æstetisk landvinding, der her er begået. Du kan udelukke enhver fra dine tråde, så er du fri for deres mening, og kan så gradvist udelukke folk, så du kun har meningsfæller tilbage, og som de siger, så kører det for dig.rolleyes
hvad f.eks håndv. siger i andres tråd, kan vel ikke være et problem for dig, eller ? Jeg synes det virker lidt selvoptaget at tro folk skulle ha' lyst til at stemme om en styrepult. Så interressant forekommer den ikke i mine øjne.

hej lynæs

det er okey ikke at have den samme holdnig. vi jo ikk ens.
jeg er nok bare for positiv...
Hej Hr.Ertmann.

Nej det er ikke fordi du er for positiv, men fordi du bliver sur over kretik.
Og skulle vi så lægge det bag os og komme videre i livet.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Hr.Ertmann.

Nej det er ikke fordi du er for positiv, men fordi du bliver sur over kretik.
Og skulle vi så lægge det bag os og komme videre i livet.

V.h. Håndværkeren

hej håndværker

ja vidre i livet zez skal ud og mak båd.. nu nåde vi jo ikke sildene så må vi jo se om vi når hornfiskene.:p
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også