Styrepult

hej venner

så blev det styrepultens tur.... hmm den er i forfærdlig stand..... lavet i alm. krydsfiner og belagt med glisfiber.... skide tung..

min ide er at lave den i rustfri stål.....

min nabo siger vandfast krydsfiner....

hvad er jeres mening.... eller ider ???

på forhånd tak mvh Hr.Ertmann
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Hr.Ertmann

hej venner

så blev det styrepultens tur.... hmm den er i forfærdlig stand..... lavet i alm. krydsfiner og belagt med glisfiber.... skide tung..
min ide er at lave den i rustfri stål..... min nabo siger vandfast krydsfiner....
hvad er jeres mening.... eller ider ???

på forhånd tak mvh Hr.Ertmann

Jeg ville nok også vælge vandfast krysfiner, 6 mm. og så lægge tre lag glasfiber på, så får du en meget stærk styrepult. Den ser godt nok lidt klumset ud den der er på billedet. Rustfrit stål er godt til mange ting men høre ligesom ikke hjemme i en båd, jeg har set mange rædsler i rustfrit stål, det virker forkert i en båd.

V.h. Håndværkeren smile
Citat fra Håndværkeren

Jeg ville nok også vælge vandfast krysfiner, 6 mm. og så lægge tre lag glasfiber på, så får du en meget stærk styrepult. Den ser godt nok lidt klumset ud den der er på billedet. Rustfrit stål er godt til mange ting men høre ligesom ikke hjemme i en båd, jeg har set mange rædsler i rustfrit stål, det virker forkert i en båd.

V.h. Håndværkeren smile

hej Håndværker

hmm bliver den ikke en kloset pult. jeg har en smed som kun arbejder i rustfri.og han laver sgu et flot arbejde. min plan var at lave den mangen til og i samme mål som den gl svamp (pult) det der er rart med rust fri er når vi er på havet og fiske m stang/garn så er det bare på med vand slangen og spule efter med....

mvh Hr.Ertmann
Hertil kan jeg kun svare: Hver sin lyst for sine penge !
Citat fra Håndværkeren

Hertil kan jeg kun svare: Hver sin lyst for sine penge !

svar : har fri adgang til syrefri rustfri....
Citat fra Hr.Ertmann

svar : har fri adgang til syrefri rustfri....

så er den nye styrepult klar i 4 mm rustfri plade.. og den er lettere end den gl. vi skal måske have en afstemning om den nye pult........

mvh Hr.Ertmann
Annonce
Tja- det eneste jeg synes jeg har set som ligner er en holdingtank - men giver Håndv. ret i, at hver må have sin smag, og det kan man vel ikke lave afstemninger om?
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Citat fra Gerhard

Tja- det eneste jeg synes jeg har set som ligner er en holdingtank - men giver Håndv. ret i, at hver må have sin smag, og det kan man vel ikke lave afstemninger om?
Gerhard

hmm hvad er smukt og hvad er praktisk.......................!!!!!!! skal lige sige at den nye pult er ca12.5 kg lettere ind den gl................
Jo men Hr. Ertm.
Du må da indrømme at køn er den ikke, den er muligvis praktisk men køn ?
Og jeg vil komme med den påstand, at jeg til enhver tid kunne have Bygget en der var både køn at se på, praktisk og let i glasfiberbelagt playwood.
Men det er så nemt, for du er glad for den du har lavet og så kan vi andre bare samtykke.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Jo men Hr. Ertm.
Du må da indrømme at køn er den ikke, den er muligvis praktisk men køn ?
Og jeg vil komme med den påstand, at jeg til enhver tid kunne have Bygget en der var både køn at se på, praktisk og let i glasfiberbelagt playwood.
Men det er så nemt, for du er glad for den du har lavet og så kan vi andre bare samtykke.

V.h. Håndværkeren

hmm hvorfor ser vi andre ALDRIG nogen foto af alt det PERFEKTE du har lavet gennem tiden...........??????????????????????????

du lyder som en meget ensom mand som gerne vil have kontakt med andre... og PISSE misundelig på dem der springer ud i noget... erfaring gør klog har min morfar sagt...... så tænkt over hvad du skriver... ellers ser jeg mig til skrive en mail til LDS Adm. har siddet og talt mange af dine negative anmelderser........... der er mange...... sorry bare ærlig !!!!!!!
Næh ensom føler jeg ikke jeg er, og ja jeg har faktisk ofte tæmkt på, hvorfor tog du ikke lige nogle billeder, på den anden side har jeg ikke behov for at kunne bevise mit arbejdes kvalitet. Misundelse er en grim størelse, den kan jeg ikke bruge til noget, jeg har rigeligt at tage mig til når kræfterne til det er til stede.
Ja din morfar var en klog mand.
Tjah nogen får tiden til at gå med at pille bussemænd, andre tæller negativiteter.
Jamen så skriv du bare til admin hvis det vil hjælpe på din potens.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også