Toilet løber.

Hej alle.

Jeg har et toilet der løber, og har haft det skilt ad, og renset pakningen for neden... Dette hjalp ikke. Det er et toilet af ukurrent mærke.. "Clara" Kan man få nye ting til dette, eller er det et nyt toilet der skal til?? Eller hvad skal jeg gøre???

På forhånd tak

-Kenter
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Havde samme problem for nogle måneder siden, rensede alt men lige lidt hjalp det. Jeg skiftede derefter flyderen og så stoppede det :-) Ved ikke om det kan løse dit problem.. Er flyderen intakt?
Den er lave sådan at flyderen sidder ovre i hjørnet og selve skyllemekanismen sidder i midten ... flyderen ser fin ud, med mit "kyndige" øje.... den virker hvertfald... I bunden af skylle mekanismen sidder der en sort gummipakning... den har jeg renset... Men det blev faktisk bare værre af det.....
Ny indmad løste mit tilsvarende problem.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg havde nu osse tænkt på om ikke jeg skulle se om jeg kunne få fat på det... problemet er bare at jeg ikke aner vor skidtet er købt, men jeg må vel prøve mig frem... skal jeg til vvs mand eller byggemarked???
Ja, så skulle den være der.... Var i Sanistål, og der havde de en ny gummipakning til en flad 20´er... så nu løber det ikke fra mig mere.... Væsentlig billigere end et nyt toilet... Så kan den et par år igen. Tak for svarene ellers.
Citat fra Kenter

Ja, så skulle den være der.... Var i Sanistål, og der havde de en ny gummipakning til en flad 20´er... så nu løber det ikke fra mig mere.... Væsentlig billigere end et nyt toilet... Så kan den et par år igen. Tak for svarene ellers.


Hvis dit toilet har for vane at løbe fra dig, må du binde det fast til en stor krog i væggen wink

Sorry, kunne ikke lade være.

Håndværkeren smile
Er der nogen af jer som kan huske dette, det er jo et stykke tid siden, eller også andre som kan hjælpe?

Har et sådant Clara og det løber.

Kan jeg skifte hele indmaden ud?
De andre i denne tråd har beskrevet fint hvordan det ser ud og hvad problematikken er

Håber nogen kan hjælpe

Mvh
Jeppe
Ja det er jo ligesom et par dage siden jeg skrev det indlæg
Nå men det skulle nok ikke være nødvendigt at udskifte hele "indmaden" som du kalder det. I bunden af cisternen sidder der noget der kunne minde om en kop der er vendt på hovedet, og som løftes op når du hiver i knoppen. På undersiden af denne kop sidder der en tynd gummipakning, den har det med at blive træt med årene, så bliver toilettet utæt  Skift den gummipakning og så skulle det gerne funke igen.

V.h.  Håndværkeren
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis