Nye køkkenlåger

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe meget billige køkkenlåger eller billige renoverede låger, da jeg skal til at forny mit køkken, men midlerne er små.
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe meget... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hm - og det var det jeg lige skulle til at sige, evt. med tynde næsten gennemsigtige gardiner foran - det koster næsten ikke noget, og så kan man kun ane evt. rod på hylden.

Mvh. JørgenE
Køb en gang selvklæbende plastic - de fås i alverdens farver, mønstre, træsorter - er nemt at arbejde med og koster ikke det store.

Netop fordi dine køkken låger er helt glatte vil det være nemt at få pænt

Hilsen
Ida
Farvehandler

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
For nu at supplere de allerede gode råd der er givet!
Jeg har købt et brugt køkken. af egetræ for ca 1500.- dertil har jeg suppleret med nye håndtag, 2sortering hos Silvan 3 stk for 21 kr. bøgebordplade på tilbud til 1000.- plus lidt olie til ca. 200.- kr
brugt det gamle armatur og den gamle håndvask. Dertil lidt lister for et par hundrede og mit køkken var næsten færdigt. Fornøjelsen ved at sætte det op var gratis. Desuden var der skabe tilovers til mit værksted.

Et meget billigt køkken synses jeg og selvfølgelig med visse mangler. Bl.a har hænglserne irriteret mig så meget at jeg har købt nye for ca 300 kr. og lige nu overvejer jeg om jeg vil invistere i nye ruller til skufferne som ellers kører træ mod træ.

Men grundlæggende har jeg fået et langt bedre køkken end det der var i huset. Kvaliteten af det solide egetræ fornægter sig ikke, derfor kan det også svare sig at bygge lidt videre på det. Synes jeg.
Frem med den blå avis eller gul og gratis og ud og se på køkkener. Lige så mange nye der bliver solgt, lige så mange brugte er der til salg.

I mit bryggers og badeværelse har jeg dog valgt at købe nyt. Designa køkkener. Jeg er ikke imponeret af kvaliteten, men derimod af prisen.
Jeg har ikke kunnet finde dem på nettet, men det fås bl.a hos Skovbyg i Vestbjerg. Jeg har dog købt mit hos en lokal handelsmand, som du selvfølgelig kan få nummeret på hvis du er interreseret!
Mvh
Peter
Hej Pejsen !

Inden du køber ruller til dit køkken så prøv at gnide glidelisterne med et stearinlys, så er der en overordentlig god chance for at det kommer til at køre godt.

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også