Søger båd

Hej Alle, og glædelig jul!

Jeg har fulgt dette site i et stykke tid, og syntes at fornemme, at der her er plads til til både seriøse emner, og lidt mere "flyvske" forespørgelser..(?)...

Her kommer så et af de "flyvske":
Jeg er på udkik efter et renoveringsprojekt, en mindre/større sejlbåd.
Som småbørnsfar har jeg visse begrænsninger, bla. økonomisk, så det optimale ville sædfølgelig være at jeg kunne hjælpe en stakkel af med et strandet projekt,så hustruen kunne få anlagt den rosenhave som båden har stået i vejen for...

Lidt mere specifikt er det jeg er på udkik efter, en sejlbåd, alt fra en Juniorbåd i træ, til en glasfiberbåd, op til 25-30 fod.

Jeg har tideliger istandsat en 606èr, Juniorbåd, Svendborg Senior og diverse joller, og har så pga. ovennævnte udvidelse af familien sat min hobby på hold i en periode.
Men nu er der ved at være tid til at tage det op igen, så jeg håber at der her igennem vil kunne vise sig en mulighed.

Er der nogle der ligger inde med forslag til steder at søge, (ud over DBA), eller kender folk der evt. skal afmed deres båd, er jeg meget intereseret i at høre nærmere.

Med ønsket om et godt nytår til alle
mvh.
Køl
Hej Alle, og glædelig jul! Jeg har fulgt dette... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra køl

Jeg er på udkik efter et renoveringsprojekt, en mindre/større sejlbåd.
Som småbørnsfar har jeg visse begrænsninger, bla. økonomisk, så det optimale ville sædfølgelig være at jeg kunne hjælpe en stakkel af med et strandet projekt,så hustruen kunne få anlagt den rosenhave som båden har stået i vejen for...

Lidt mere specifikt er det jeg er på udkik efter, en sejlbåd, alt fra en Juniorbåd i træ, til en glasfiberbåd, op til 25-30 fod.
Køl

hej !

Jeg har været med til at lave denne her "Nauke 24" ..men desværre er jeg flyttet og ikke længere tid pga Job.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47854389

Prisen er : 14.000kr

Hvis du kigger godt efter kan du se at alene riggen er del værd ..Jeg syntes personligt et 14k er alt for billigt men mine kammerater vil sælge den "NU !!!"
Der er mange ting til den og kan blive en virkelig rummelig god familie båd ..utrolig meget plads inden i .. nye bundventiler osv

Du er velkommen til at ringe til mig hvis:
tel 6133 7190
læg en besked med dig nr hvis jeg ikke tager den !

vh.
Christian
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis