World of warcraft

Hej mine 2 drenge spiller wow på nettet her på det sidste er der kommet en megastor opdatering til at dawnloade. Problemet er at hvergang vi forsøger at dawnloade får vi blå kærm og windows lukkerned error code 132. Er der nogen der kan hjælpe ?
på forhånd tak .

Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Useles!
Det navn er vist lidt af en underdrivelse?
Tak for dit svar,men de nævnte løsninger på Blizzard forholder sig alle til at spillet ikke vil køre. Vores problem er at vi ikke kan downloade den sidste programudvidelse og derfor heller ikke kan spille .

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej kovas
Error Code 132 siger noget i retning af, - Filpointeren kan ikke indstilles til at pege på den angivne enhed eller fil. Det kan vi jo ikke bruge til noget rimeligt fornuftigt, så jeg vil gerne vide hvad windows gør eller hvordan windows lukker ned. Er det med en 60 sekunders nedtælling, eller er det bare med øjeblikkelig genstart?

Mvh. Christian

hej useles smile
tak for ideen jeg kommer tilbage når jeg har prøvet.
hej kaserensmile
den blå skærm skriver øverst DRIVER IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL nederst står at den gemmer til fysisk hukommelse samtidig med at den tæller til 100

Mange hilsner kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Nyt til useles.
Linkene på blizzards side giver sådan som jeg ser det mulighed for at dawnloade blizzards udviddelser men det er komercielle sider så vi får lov til at betale 15 doller for at få det som vi allerede har betalt blizzard forog det er forud betaling vi ved ikke om det fungere. Så hvordan får vi blizzard download til at fungere.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Code 132 + IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (STOP 0x000000D1)
Microsoft angiver at fejlmeddelelsen oftest skyldes en invalid driver eller at en driver forsøger at bruge en ugyldig adresse.
Opdater alle drivere til hardwaren, såsom lydkort, netkort og motherboard og hvad du ellers har installeret

Mvh. Christian

Tak til kasereren.
Det var jo en ret så klar besked, men om det er noget jeg kan finde ud af ,ja det vil jo vise sig.

RIGTIG GODT NYTÅR TIL DIG OG ALLE I ANDRE

HILSNER KOVAS

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Gå ind på producentens hjemmeside og download de nyeste drivere. Det er faktisk ikke så vanskeligt - hvis du kender navnet på producenten.

Ellers må du smugkigge i manualerne eller søge på nettet. Det sidste er jo nok det hurtigste, da manualer har en irriterende tendens til at forsvinde ud i den blå luft.wink

Mvh. Christian

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis