World of warcraft

Hej mine 2 drenge spiller wow på nettet her på det sidste er der kommet en megastor opdatering til at dawnloade. Problemet er at hvergang vi forsøger at dawnloade får vi blå kærm og windows lukkerned error code 132. Er der nogen der kan hjælpe ?
på forhånd tak .

Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej mine 2 drenge spiller wow på nettet her på det... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej til Alle

Jeg har nu fundet nye drivere til bundkort (asrock) og til grafikkort (radeon9600) en helt ny ATI catalystcenter kan anbefales til andre der har lignende grafikkort men læs grundigt på hjemmesiden inden installation.Nu troede jeg at det virkede for i første omgang kom der ikke nogen blå skærm men den blev ved med at hakke istå og låse helt fast , og så bum blå skærm igen . Forhindring af datakørsel windows lukker dette program for at beskytte comp. tjensten WMI ydelseskort WMIops .exe hvad er det .og kan det have noget at gøre med TDI_RD.sys adress b637fb3e base at b637b000 datestamp 4541cff1 det er det der står nederst på den blå skærm.

venligst og mange hilsner

Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej kovas!

Det er vel ikke sådan at du har Norman Personal Firewall installeret på din PC.
TDI_RD.sys = Firewall Engine Type-R driver.
Hvis det forholder sig sådan, kan jeg kun anbefale at fjerne programmet og benytte en anden Firewall.
Jeg går ud fra at dit Operativ System er Win 2000.

Dit system kan også være angrebet af en trojaner, men så forekommer fejlen ikke kun ved download. Prøv at scanne systemet først, men det er ikke sikkert at det er vira. Norman Firewall er kendt for at give denne fejlmeddelelse i ny og næ.

Mvh. Christian

Hej til alle
En særlig tak til Kasseren.
Jo du har ret vi har sikkerhedspakken fra tdc som netop består af norman fierwall mm. styresystem er windows xp home . OK jeg kontaktede tdc som henviste til norman `s danske support. Jo siger han det er et kendt problem jeg sender dig en mail som forklare hvordan du deaktiverer fierwallen så vil det køre , og hurra hurra alt er klaret og drengene er midt i spillet igen. Hvor er det altså bare svært at finde ud af sådan et problem, men tak til alle der har interesseret sig for det. jeg går ud fra at tråden stopper her.

Mange hilsner og endnu engang tak til alle.
Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis