Gave til kæresten? Yoga??

Hej alle i kloge hoveder

Nu ved jeg godt at det er et gør det selv forum, men jeg tror ikke at jeg kan lave noget hun vil blive glad for.. Men jeg spørger jer alligevel da i altid plejer at være så kloge, også på meget andet end hvordan man reparere garagen.

Jeg har kun været sådan seriøst sammen med hende i to uger så jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave, så jeg håber i kan give nogen ideer.

Hun går til noget yoga noget som jeg stadig ikke helt fatter hvad er, men måske nogen kunne finde på et eller andet som sådan en yogaelsker kan lide?

Vi er 19 og 18 og går i gymnasiet.

Jeg ved ikke hvad den skal koste men måske et sted mellem 200 og 600.

Hun har sagt han hun ikke ønsker sig noget, men hun kan altså godt lide sådan noget velgørenhed (og nej jeg gider ikke gi en ged til de fattige lande, men gerne hvis man kunne købe noget hvor man giver tilskud til et eller andet) og yoga og sølvsmykker tror jeg.

Andre seriøse forslag ville jeg også blive meget glad for wink
Hej alle i kloge hoveder Nu ved jeg godt at det... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det blev bare til sådan en kedelig halskæde i sølv med nogle fine øreringe i samme design. Men hun blev da glad for det :-)

Godt nytår derude og pas nu på fingrene!! biggrin
Hvis hun blev rigtig glad, vel at mærke, er det vel ligemeget om vi synes der er kedeligt, for så stråler hun garanteret, så du også bliver glad, ellers er det ikke det rigtige.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis