Gave til kæresten? Yoga??

Hej alle i kloge hoveder

Nu ved jeg godt at det er et gør det selv forum, men jeg tror ikke at jeg kan lave noget hun vil blive glad for.. Men jeg spørger jer alligevel da i altid plejer at være så kloge, også på meget andet end hvordan man reparere garagen.

Jeg har kun været sådan seriøst sammen med hende i to uger så jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal give min kæreste i julegave, så jeg håber i kan give nogen ideer.

Hun går til noget yoga noget som jeg stadig ikke helt fatter hvad er, men måske nogen kunne finde på et eller andet som sådan en yogaelsker kan lide?

Vi er 19 og 18 og går i gymnasiet.

Jeg ved ikke hvad den skal koste men måske et sted mellem 200 og 600.

Hun har sagt han hun ikke ønsker sig noget, men hun kan altså godt lide sådan noget velgørenhed (og nej jeg gider ikke gi en ged til de fattige lande, men gerne hvis man kunne købe noget hvor man giver tilskud til et eller andet) og yoga og sølvsmykker tror jeg.

Andre seriøse forslag ville jeg også blive meget glad for wink
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En ide kunne være et sponsorat til et barn i den 3. verden. Prøv www.bornefonden.dk

For nogle år siden granskede jeg deres regnskaber så godt jeg kunne, og det så fornuftigt ud, da kun meget lidt gik til administration men dog en del til reklame, hvad de vel også er nødt til.

Ellers ved jeg, at det skulle være en fantastisk nydelse at få en professionel ansigtsmassage med olier osv.

Mvh. JørgenE
Husk kvitteringen, hvis du finder på smykker - hvis hun ikke selv har udpeget det/den/dem, vil hun nok bytte dem. Ellers bliver det ikke brugt..... Been there, done that....wink

Jørgens idé med noget massage er nok ikke helt dum - en mindre tur i noget wellness var måske en mulighed.

- ellers er der klassikeren - en flaske kildevand (kærligheden har hun jo....).......ved godt, den er ringe..sorry

Mvh.

Jan R.
Tak for forslagene.

Hvis man nu skal købe et eller andet smykke hvad er det så man skal gå efter? Er der nogen
Mærker, eller hvad det nu hedder, som er sikre?

Jeg tror gerne det må være noget småt noget..
Tjah der er 70 ting som en hver kvinde syntes om !
En 69 og en tur i Bilka !
Håndværker: Så må en 69er i Bilka være noget nær det optimale tongue Men det er måske kun en ting så..

Nej jeg kan ikke finde på noget ordentligt, så det ender nok med at jeg går ud og køber et eller andet ædelt metal der kan holde værdien, så er der da lidt sikkerhed i det.
Annonce
7 Par G Strens trusser et par i hver farve /mønster ?
Jævnfør Dirk Passer skal det være 12 stk - en til hver måned wink

Mvh. JørgenE
Æv så kommer de da til at klistre godt ?

Minder mig om en læge der engang fortalte om fruer der altid havde den samme BH på i måneder, han sagde at det lød som når man trækker et plaster af når de skulle tage den af !
Nu kunne det jo være sjovt at få at vide hvad Kæresten fik i Julegave ?
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis