Bruger ikke-bruger

Et det ikke mærkeligt, at når vi er f.eks. 3 brugere er der 70 ikke brugere der også har logget ind på siden?

Jeg forstår det ikke helt, for de får jo ikke alle de fordele vi andre har, som at kunne lægge indlæg ind, skrive til hinanden og komme til at kende hinanden ikke at glemme.

Kan I ikke bekræfte, at der ikke er noget "farligt" ved at komme ind som reg. bruger - altså hverken at det koster penge, giver en masse mail, eller uønskede reklamer bortset fra dem brugere uforvarent kommer til at give, eller hvad der nu kan afholde dem fra at blive en del af fællesskabet.

Det er ikke nok at være nyder, for at kunne nyde må man også yde!

Husk det kære anonyme brugere, der ikke giver noget til gengæld.

Ikke rimeligt vel?

På forhånd tak til jer alle.

Mvh. JørgenE
Et det ikke mærkeligt, at når vi er f.eks. 3... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Svend.

Tjaa.. jeg har været Næstformand i vores lille loge siden 1997. Nu hedder jeg stort set ikke andet, og det er vel blevet en vane. Det er vel også lidt charmerende at man kan kalde sig det man ønsker at hedde... ;-)

Næstformanden AKA Poul Rasmussen, Næstformand i NO MA'AM Club Give

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Så ved man, at Næstformanden er Poul Rasmussen :-)

Det kunne egentlig være interessant at vide, hvor mange procent der kører under pseudonym her på debatstedet? Og hvorfor de gør det?

Jeg kan da vedgå, at jeg på visse tvivlsomme debatsteder kører under pseudonym til at begynde med. Er stedet ok, ændrer jeg til mit rigtige navn. Sådan gjorde jeg også til at begynde med, da jeg i sin tid startede på Usenet. Skulle lige finde de rigtige grupper, hvor tonen var i orden.

Svend Erik

Bygningssnedker

Zep er f.eks. en rose, Njord som vel er mester i indlæg er fra Jylland og jeg kender skam også hans rigtige navn, og JørgenE, ja jeg hedder altså Jørgen Elsted Madsen, men det er vel ok, at have et navn på en side. Jeg ville aldrig kende Poul, men Næstformanden ham ved jeg hvem er, hvad han står for og hvad han udretter på siden, så selvom jeg godt forstår dig, og også selv bruger mit navn, synes jeg det er hyggeligt med alle de flot opfundne navne, og vi lærer dem jo ret hurtigt at kende ret godt, trods navnet. Tænk bare på Zink-Brian. Jeg elsker det navn, det må være det tætteste man kan komme på Jern Henrik og Garfield.

Mvh. JørgenE
Hej.
Jeg har det nok lidt lis'som næstformanden, bliver næsten altid kaldt autoole, så det er bare hængt på, og blev vel derfor også en del af mit navn.
Men tilbage til indmeldelsen, registreringen, eller hvad nu kært barn ellers kaldes.
Mange mennesker er vel lidt bange, når de skal "registreres", også selvom det bare er her i LDS, for i mange ører er "registrering" et grimt ord, som man nok helst vil udenom.
Så 100.000 kr. spørgsmålet går måske på at finde et nyt ord som som lyder bedre, men som jo i bund og grund betyder det samme.
Homo Sapiens er jo en løjerlig skabning, ikkkk ???
Men ellers kan jeg kun anbefale at alle der nyder at læse LDS også sætter et flueben i den rubrik der gør at de også kan yde i LDS.
Den slap jeg da vist godt fra ikkkkk ???
Jeg yder selv lidt i Bil og Båd , men intet i de andre, da de falder en del uden for min viden.
Mvh Ole Larsen
Ja, den klarede du perfekt.

Tænke sig, jeg har altid forstået navnet som en der sælger dele/værktøj til biler. Tool=værktøj på engelsk og au var blot en smart sammentrækning af auto og tool.

Ja, så blev man igen, igen klogere Auto-Ole.

Mvh. JørgenE
Annonce
Jamen det er så sandt som det er skrevet, og var der ikke en klog mand der engang sagde at man skal lære så længe man lever. ????
Såeeee jeg har meget at lære endnu wink
Mvh Ole
Jeg anbefaler da også LDS til højre og venstre, når jeg kan komme afsted med det. Det er desværre ikke alle der tage ved lære.

Og vedr. afhængighed, kan jeg da også tilslutte mig den flok, som ikke kan lade være med at komme her på siden.

Her er jo en god tone, og tænk nu hvis man kunne give en hjælpende hånd.
Ja så føler man jo også, at man bliver bekendt med en masse dejlige mennesker ud over det ganske danske land, samt dem fra Canada, Estland og hvor man nu ellers er fra.

Mvh. Carsten
Jeg må som andre tilstå at jeg er dybt afhængig at LDS. Hvis jeg ikke mindst en gang i døgnet har været her så er der et eller andet der mangler det døgn.
Her er en side hvor jeg med mere eller mindre held kan øse af min viden ( og uviden) Jeg ved godt at jeg engang imellem kan være lidt skrap i pennen, men det er ikke personligt et angreb på spørgeren, blot på spørgsmålet.
Så bær over med mig ??

V.h. Håndværkeren smile
Der ikke blot kalder sig Håndværkeren for sjov, men er en Håndværker.
Jeg holder også rigtig meget af denne side.
Det er ikke få ting, jeg har skrevet mig bag øret og gemt.
Ligeledes er det en fornøjelse at videregive egne erfaringer, gode som dårlige, så andre ikke skal opfinde den samme dybe tallerken igen eller begå samme kvajerier.
Det er en fin ide med at der kommer tilbagemeldinger på tråde, man har blandet sig i, således der kan komme hurtig respons.

Var det en ide med et decideret "pille-forum", nu hvor det andet og i øvrigt rigtig gode forum åbenbart er afgået ved døden?

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis