Bruger ikke-bruger

Et det ikke mærkeligt, at når vi er f.eks. 3 brugere er der 70 ikke brugere der også har logget ind på siden?

Jeg forstår det ikke helt, for de får jo ikke alle de fordele vi andre har, som at kunne lægge indlæg ind, skrive til hinanden og komme til at kende hinanden ikke at glemme.

Kan I ikke bekræfte, at der ikke er noget "farligt" ved at komme ind som reg. bruger - altså hverken at det koster penge, giver en masse mail, eller uønskede reklamer bortset fra dem brugere uforvarent kommer til at give, eller hvad der nu kan afholde dem fra at blive en del af fællesskabet.

Det er ikke nok at være nyder, for at kunne nyde må man også yde!

Husk det kære anonyme brugere, der ikke giver noget til gengæld.

Ikke rimeligt vel?

På forhånd tak til jer alle.

Mvh. JørgenE
Et det ikke mærkeligt, at når vi er f.eks. 3... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for opbakningen fra jer alle, så man kan forstå der ikke er noget "farligt" ved at lade sig registrere.

Jeg forstår dog ikke jer der er brugere, men ikke logger på. Det sker jo automatisk hvis I, når i logger jeg på afmærker "husk mig".

Kun når jeg laver grundig oprydning på PC'eren har den glemt mig, og så må jeg fortælle navn og kode igen, men det er vel ikke så ofte man gør det?

Et x i "husk mig" ved log in, og du er på hver gang. Men det er altså også ok, ikke at logge sig ind, jeg forstod bare ikke forholdet 5-50 eller 9-90. Det virker urimeligt at 1/10 tilfører info til 9/10.

Så til jer der bare kigger. Gør det til I finder det ok, men kom så ind og deltag. Der er ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar, og kan man ikke stave, er vi blevet enige om på siden, at dem der ikke kan læse det, er dem der har et problem, og ikke den der skriver.

Så velkommen, så der måske kun er 1/10 der kigger på og 9/10 der bidrager og er en del af siden.

Men tak igen til jer alle!!

Mvh. JørgenE
Ser du Jørgen - min maskine rydder pr. auto op hver gang jeg lukker nettet ned og derfor er der slet ingen oplysninger af nogen art - hverken navn eller password - altså kan ingen komme til at misbruge det, når det ikke er der.
Sikkerhed Jørgen - sikkerhed, det er ikke at foragte på nettet og de "uvorne" bliver jo bedre og bedre til at negle slige ting.

Sniffer  
Jeg vil gerne advare mod at blive medlem....... !!!!!!

Gør det ikke....! Skriv ikke spørgsmål her inde....!

Hvis du først er fanget her inde, så slipper du aldrig ud igen....
Man er konstant nød til at se om der er kommet nogle svar eller bare se om andre har læst hvad men har skrevet....

Tænk hvis andre har stillet et spørgsmål man gerne vil have et svar på?? Ja så er man nød til at bruge tid på at følge med.... HELE TIDE... Vi skal jo ikke gå glip at noget...

SUPER FEDT FORUM.... SES på siderne...
Mvh
Brian
Citat fra zink_brian

Jeg vil gerne advare mod at blive medlem....... !!!!!!

SUPER FEDT FORUM.... SES på siderne...
Mvh
Brian


Ja OK, så er jeg også med på at advare!!biggrin

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, ok har lige været til julefrokost, og genlæser lige denne tråd, med næsten tårer i øjnene - sikke prægtige mennesker der er på siden - jeg tror ikke mange ville tale så pænt om en side, og så når jeg lige til dig Zink Brian - sikken et navn, og så er jeg helt solgt, for præcist sådan har jeg det. Vil ikke gå glip af noget og næstefter min PC-bank og mail er det LDS, jeg åbner uden at have fået kaffe eller morgenmad.

Jeg er blevet totalt afhængig. Kender de fleste på siden, og må lige læse deres indlæg.

Tak for alle de flotte ord der er skrevet - det var lige hvad jeg håbede på, men dog ikke kunne vide ville komme... Tak, Tak

Mvh. JørgenE
Annonce
Jamen - jamen. Jeg kom i besiddelse af denne web adresse ved et tilfælde, og gud ske lov for det. Efter at have læst de forskellige indlæg - og svar, var jeg "solgt". Meldte mig straks under "fanerne" for at tage del i den debat og gode indlæg. Det eneste jeg har imod det her, er - Det kommer til at berøve en stor del af min tid ved "skærmen". Jeg ser frem til en masse gode idéer og løsninger på andres problemer. Er selv en STOR "gør det selv freak" og håber at plukke noget af jer andres viden, og evt. hjælpe andre. Nu skal jeg bare ind i det her, med at få liv i mine indlæg. Billeder og smilie's. Hilsen fra Jaser.biggrin
Lad mig lige ile med at fylde lidt med på tråden - Jeg er nogle gange annonym - simpelthen fordi jeg forsøger at komme noget af al den blow-up til livs, som mine pc-ere er fyld med, og så ryger auto-login , og det fis med at huske password---- , og når man nu har siden som startside i browseren. Jeg hygger mig meget med siden - et link - en ide - lidt drilagtig kontakt, men altid i en positiv ånd (tror og håber jeg påwink. Iøvrigt også en side, som har sparket mig igang med at erhverve ny viden , enten på nettet eller biblioteket. Min eneste skuffelse har været, at årsagen til min indmelding var, at siden blev anbefalet som et sted, hvor man også kunne bringe efterlysninger af sejlerting, og min stjålne Furlex (8 mm), stjålet i Kalundborg for 1½ år siden dukkede aldrig op. Til gengæld tror jeg faktisk at nytteværdien af siden har opvejet tabet.
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Jeg håber ikke at min arbejdsgiver begynder at undersøge hvilke hjemmesider min arbejds pc besøger. Det vil kunne blive lidt svært at forklare hvorfor www.lav-det-selv.dk dukker op så ofte. Er der nogen der kender et godt middel til afvænning? wink
Jeg har hørt at kolde afvaskninger skulle virke så godt smile

Mvh. JørgenE
Lav-Det-Selv er godt sted, hvor tonen altid er fin i debatten. Det skyldes nok først og fremmest, at man skal lade sig registrere inden, man kan besvare div. indlæg.

Jeg deltager i en hel del debatter på forskellige steder. Og jeg må nok sige, at der er meget stor forskel på, hvordan debattørerne opfører sig. De fleste steder er tonen fin, mens der på visse steder er en direkte ubehøvlet, svinsk og til tider undskabsfuld debat. Sådanne steder vil jeg overhovedet ikke deltage i. Det er ikke altid, jeg er enig med folk i deres svar. Men derfor behøver de jo ikke svine én til, blot fordi man bare er lidt uenig. Sådan noget har jeg aldrig stødt ind i på dette debatsted. Men jeg har heller ikke været ude i alle kroge

Selv om jeg ikke har deltaget med alverdens mange indlæg på Lav-Det-Selv, har jeg aldrig haft problemer. Så jeg vil gerne anbefale alle at lade sig registrere. Og så lige et lille bitte suk: Jeg kan bedst lide, når folk bruger deres rigtige navn. Hvorfor gør I ikke det?

Svend Erik

Bygningssnedker

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis