Olie på asfalt

Der er sket det uheldige at bilen er begyndt at dryppe lidt olie; det var såmænd ikke så svært at reparere, men der er kommet olie på asfalten under bilen og den ville jeg pokkers gerne slippe af med.

Nogen forslag?
Der er sket det uheldige at bilen er begyndt at... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så kunne du lige komme op på dupperne !
Jeg skulle nok også have skrevet at en del bilister tænker med røven, så det er rettet nu. En olie klat fra en motorcykkel ? hvis du lægger bedre mærke til mc parken ville du bemærke at vi alle er en flok småtosser der render og pudser og polerer på vore maskiner evig og altid så sandsynligheden for at en mc smider olie i de mængder på vejen er forsvindende lille.

V.h. Håndværkeren
Ja, det kunne få mig helt op at ringe.

Jeg har stadig svært ved at se at fordi du faldt på din knallert er de fleste bilister uansvarlige?

Og nej, jeg lægger ikke rigtigt mærke til standen af motorcyklerne da de som oftest bare slår mig som larmende og svinende helvedesmaskiner der af uransagelige årsager ikke mener at der gælder de samme færdselsregler som for alle vi andre.

Det kan godt være at jeg går over stregen, men du har virkeligt tændt noget i mig.
Så, så i to...!!

Jeg vil give jer begge ret! Der er mange fede cykler rundt omkring, og de spilder nok ikke ret meget olie... Men det er også begrænset hvor meget der kan nå at løbe ud med de hastigheder nogle af de tohjulede kommer med... ( der er ALTID plads til en kværn ved siden af de 200 biler der holder i kø ud/ ind af byen i myldretiden...;-))

Men spørgsmålet var om olie på asfalt. Mit bedste forslag er også det der kattegrus-lignende-shit. Det suger gevaldigt, og det er lige til at feje op.

Glade hilsener fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hvis det kun er overfladen, så forsvinder det med tiden.
Hvis asfalten er opløst i dybten, så grav det op med en ske. Bland det opgravede asfalt og put det tilbage i hullet. Læg plastik over hullet og dans river dance ovenpå.

Mvh Thomas

Citat fra steinaa

Der er sket det uheldige at bilen er begyndt at dryppe lidt olie; det var såmænd ikke så svært at reparere, men der er kommet olie på asfalten under bilen og den ville jeg pokkers gerne slippe af med.

Nogen forslag?

I "gamle dage" opløste man olie med petroleumwink
Citat fra Krutte

I "gamle dage" opløste man olie med petroleumwink

Hej Krutte.
Og hvordan tror du så lige asfalten har det bagefter ?

V.h. Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis