Erfaringer med firmaet Bygmax

Hej!

Er der nogen der har gjort erfaringer med firmaet Bygmax?
Deres koncept er forudbetaling inden levering, men normalt er jeg skeptisk over for den type salg - er der nogen grund til bekymring?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej! Er der nogen der har gjort erfaringer med... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var et svar der var / er til at bruge og forstå..

Registrer dig og kom gerne tit forbi som bruger.

Grunden til at jeg opfordrer dig til at lade dig registrere er at så er der ikke nogen der "misbruger" dit navn og så tror jeg nok også at vi er nogen der opfatter registrerede ( andre registrerede ) brugere som mere seriøse.. Desuden kan du så senerer rette i dine indlæg hvis du har stavet forkert eller lavetnoget i en dum formulering..

Venligst Njord wink en glad amatør smile

MVH Njord
Ok så, man må vel hellere komme med i "klubben".

Man er vel inkarneret LDS'er - hvem har råd til andet.

Tak for roserne omkring mit svar - et eller andet hænger vel fast efter ansættelse i en kommunal bygningsmyndighed.

Mvh.

René

Kære Brandmanden.

Tænke sig, at reg. brugere ville opfordre andre til også at blive reg. brugere... Det må være nyt på internettet, for det er ofte lig med masser af e-mails, reklamer osv.

Det er ikke kommet til LDS endnu - men bare vent, om 5-10 år vil du fortryde din registrering, for så vil vi måske komme til dit kobberbryllup og danne espalier iført høvle, svensknøgler, skuffejern osv. - så føl dig ikke sikker.

Men jeg giver Njord helt ret, og har også i de 3 år der er gået indtil nu observeret, at der kommer flere svar til de reg. brugere selvom det ikke var tanken fra start, hvor friheden til at besøge en side uden spam var det væsentlige, og det er det fortsat!

Det er muligt vi laver om på det, så man skal være reg. bruger for at skrive på siden, men der er ikke nogen bagtanke - det lover jeg jer alle.

Og du har i øvrigt nogle gode seriøse indlæg Brandmand, men det vidste du jo i forvejen!

- Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Det var ikke min mening at rode brandmæssige regler for bærende konstruktioner og overfalder sammen. Men der hvor jeg blandede mig var det et spørgsmål om hvad man måtte bruge almindelige gipsplader og klasse A gipsplader til. Og min pointe er at hvis en BD30 konstruktion opbygget med gipsplader i sig selv udgør den færdige overflade skal der bruges klasse A gipsplader.

I mit tilfælde en bærende væg som adskillelse mellem beboelse og garage. Det skal være en BD30 væg og er opbygget som trækonstruktion udfyldt med mineraluld og beklædt med 13 mm klasse A gipsplader på begge sider + filt og maling.

Så, til njord, hvis jeg forvirrede dig mere end jeg hjalp, så undskyld, og til Brandmanden, hvis min læsning (og forståelse af) af de forskellige reglementer ikke er helt rigtig, så hører jeg gerne om det.

mvh
Jens
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Har rigtig dårlige erfaringer med service fra BygMax

Vi var to, der tog en fridag for at lægge Rockwool. BygMax lovede højt og helligt, at de ville levere dagen før, men det skete ikke. Hele næste dag rykkede jeg dem fra morgenstunden, men de blev ved med at have dårlige undskyldninger.

Det endte med, at vi begge havde spildt en hel dag, og der står stadig Rockwool i min indkørsel, som der ikke har været tid til at lægge siden. Det er efterhånden blevet ret fugtigt, men selvom BygMax i kampens hede lovede efterfølgene kompensation, er de nu holdt helt op med at besvare mine e-mails. Og der er givet nøjagtig 0 kr. i kompensation - til gengæld har jeg haft rigtig meget besvær med dem!

Så det er et dybt useriøst firma, som jeg vil opfordre til at holde sig langt væk fra! Med mindre man er gambler-typen...
Annonce
Jeg bor i Sverige og her er byggmax et etableret byggemarked. Det virker som han bare har stålet navnet (og jeres penge). Det svenske byggmax er godt nok stavet med 2 g `er, men man må gå ud fra at han har snuppet navnet.

Jeg skriver lige en mail til Byggmax her i Sverige og ser om de vil tage sagen op.

Deres hjemmeside: www.byggmax.se

Ballerup den 23. april 2009

Jeg byggede hus i 2007/8 og købte for omkring  50.000,00 kr materialer hos bygmax, jeg var i det store og hele tilfreds med varerne, selv om der materialer der var gået i stykker ved ankomsten.

jeg bestilte  før påske  i år materaler til at renovere et hus med.
 
af de materialer der var af dårlig kvalitet var tagkonstruktionsfinerplader og trykimpr stolper.

tagkonstruktionskrydsfinerplader havde der kørt en truck så der var sorte dækspor, og skidt.

af  4 100+100 trykimpr stolper  de 2 var vind og skæve.
da jeg ringede til bygmax spurgte jeg  om der var fragtomk.på jeg  fik det svar at det var der ikke

da jeg fik regningen var der kr. 235,00 på i fragt

jeg ringede og beklagede mig over de dårlige varer og fik den besked at man skulle reklamere efter 2 dage, og at man lige ville undersøge det med fragten

bygmax ringede ikke tilbage, men sendte mig dagen efter en rykker med et gebyr på kr. 100,00 samt renter

Bedstemor

har også handlet med bygmax et par gange nu. her i år varerne er kommet til den aftalte tid og der har ikke været nogen problemer med dem. flemming som har er altid flink og helpsom. og ingen porto har jeg betalt.
så indtil videre kun plusser fra mig.

altid rart og se hvad andre har af oplevelser.
men er da lidt spændt har bestilt en terassedør i special mål igennem dem. bliver lavet af skern vindue.
så må da håbe jeg får den og kvaliteten er i orden for den er betalt.

priseren er ca det samme som den lokal xl byg.


 do it youselv

Jeg har handlet hos BygMax til ca. 70% af renoveringen på vores hus. Flemming, som jeg har kontakt til er meget flink og hjælpsom, så kun ros herfra :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Har også handlet med Bygmax, fin service og behagelige mennesker

Jeg måtte godt nok rykke dem nogle gange for at få afhentet nogle paller jeg havde betalt pant for, men fair nok til sidst fik de hentet dem og 2 dage efter var pengene for panten på min konto.

Bygmax kan anbefales herfra.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også