Akkuværktøj - hvad skal jeg vælge?

Vi havde for et stykke tid siden oversvømmelse i vores kælder, hvorved alt mit elværktøj afgik ved dødenmad

Jeg besluttede derfor at købe noget nyt kvalitetsværktøj som erstatning for det gamle, der var en skøn blanding af forskellige mærker og kvaliteter (B&D, Makita mfl.)

Jeg har besluttet mig for at købe et 18V kombisæt med minimum: slagboremaskine, rundsav, bajonetsav, stiksav og lygte.
Jeg har snævret det ind til at det enten skal være BOSCH eller Dewalt. Og her er det så jeg bliver i tvivl, for hvad er bedst

Jeg har haft fingre i begge dele og umiddelbart virker BOSCH, ved første øjekast, som en mere robust maskine i bedre kvalitet. Bedre finish og plastikkvalitet.
Alligevel er jeg i tvivl for jeg kender til flere håndværkere, der sværger til Dewalt, og der må jo være en grund til at de gør det confused
Vi havde for et stykke tid siden oversvømmelse i... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er billigt, det kan ligefrem betale sig at tage derover og fylde kufferterne op med DeWalt, men husk også at du skal investere i en omformer fra 110v til 230v.

Jeg kender desværre ingen steder inden for EU, men et godt råd handel kun de steder hvor de tager visa, jeg blev i foråret taget ved næsen for knap 20.000 kr. ved at handle 2 Samsung fjernsyn i tyskland, fjernsynene kom aldrig, og pengene er tabt.

Hvis jeg havde betalt med visa istedet for bankoverførsel, så havde jeg fået mine penge igen.

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk

El & vvs til spotpriser
Har flere gange handler hos ham her http://www.toolmanonline.com/ med stor succes.Skriv til ham og få ham til at giv et tilbud med fragt og det hele

Har dog kun købt akkuværktøj hos ham da jeg ikke gider at bøvle med omformer fra 110 til 220v
De kan osse levere opladere til 220 V.cool

Husk blot på at hvis det går i stykker er det penge ud af vinduet da der ingen garanti er på det her i danmarksad
Citat fra hpo

Har flere gange handler hos ham her http://www.toolmanonline.com/ med stor succes.Skriv til ham og få ham til at giv et tilbud med fragt og det hele

Har dog kun købt akkuværktøj hos ham da jeg ikke gider at bøvle med omformer fra 110 til 220v
De kan osse levere opladere til 220 V.cool

Husk blot på at hvis det går i stykker er det penge ud af vinduet da der ingen garanti er på det her i danmarksad


Hvad har du gjort mht. told og moms????

Har du bare været heldig at det er gået igennem uden at blive snuppet ?? wink
Jeg er ihvertfald meget interesseret i, at høre om det kan lade sig gøre at undgå told og moms biggrin
kan ikke helt huske hvad der blev gjort,men mener bestemt at der på hans faktura kun var ordret/værdi for 200$ selv om jeg havde købt for omkring 600rolleyes

fik en ekstra regning fra told og skat men den var ikke noget særligt ellers ville jeg nok have husket det.:p
Citat fra hpo

kan ikke helt huske hvad der blev gjort,men mener bestemt at der på hans faktura kun var ordret/værdi for 200$ selv om jeg havde købt for omkring 600rolleyes

fik en ekstra regning fra told og skat men den var ikke noget særligt ellers ville jeg nok have husket det.:p


Meget interessant biggrin Han lyder som en, der er god at handle med wink
Annonce
ingen problemer der,varene kom i løbet af en god uges til cool
Hej Coes.

Du skal sådan set bare sikre dig at gearsystemet er lavet af metal. Kan så kun sige at vi kun bruger Dewalt`s Batterimaskiner, da de stort set er uopslidelige og har et højt omdr moment. Makita`s maskiner har i deres gaer tansmisioner udført det i et plastmateriale som ikke kan holde til proff brug har kendskab til en accu maskine som ikke er 1 md gammel hvor gear systemet er slidt istykker. Det vil du ikke opleve med Dewalt.
Kan så sige at jeg lige har købt den nye model af Makitàs bord og kap/geringssav Der kan Dewalt ikke være med (har brugt den gamle elu sav i mange år) Det er virkelig noget der duer.... Men du finder nok ikke dit værktøj billigere end på Prishammeren hp.

Hilsen Claus

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Hej,

Jeg stod i samme situation (skulle købe et helt sæt) i januar i år. Jeg endte med at købe et 18V Bosch kit med slagboremaskine, bajonetsav, stiksav, rundsav og lygte via Ebay for dkr. 3000 alt inklusiv (factory reconditioned). Det fungerer rigtigt godt.

Det eneste problem er, at rundsaven kører lidt for langsomt og dermed ikke giver et helt rent snit.

/Anders
Citat fra kanten

Hej,

Jeg stod i samme situation (skulle købe et helt sæt) i januar i år. Jeg endte med at købe et 18V Bosch kit med slagboremaskine, bajonetsav, stiksav, rundsav og lygte via Ebay for dkr. 3000 alt inklusiv (factory reconditioned). Det fungerer rigtigt godt.

Det eneste problem er, at rundsaven kører lidt for langsomt og dermed ikke giver et helt rent snit.

/Anders


Er det en US model - skal du bruge omformer ?
Citat fra coes

Er det en US model - skal du bruge omformer ?


Jeg har købt en 220 -> 110 volt omformer for 195,- kr. Det fungerer fint.

/Anders
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis