Tråden er låst

Zetor 5611 bortgives.

Hej alle.

Min gamle traktor skal væk. Motoren er sund, starter også i 10 graders frost, dækkene holder luft men er ved at være møre og er selvf. godt slidt. Fodbremsen er defekt (utæt) men håndbremsen virker. Skærme og førehus er i misrabel stand. Altså alt i alt, en rigtigt "billig" Lav-Det-Selv traktor.

Ps. Traktoren står nær Thisted.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Gosse.

Tak for din henvendelse. Jeg har ikke lige et foto ved hånden men kan da tage et i morgen. Er der en speciel vinkel du vil have det fra ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej igen Grosse.

Har taget et par billeder, håber du kan bruge dem. Hmm, billederne skal ligge et sted og flyde rundt, ude på internettet for at kunne vises her (som et link) og det sted har jeg tilfældigvis ikke. Har du en email adresse, så kan jeg sende dem til dig direkte ?????.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Nitter

Nej du kan da godt lægge dem på siden.

Hvis du trykker på nyt indlæg i denne tråd, går du nederst på den ny side "besvar tråd". Der er et punkt der hedder vedhæft filer og de formater billederne må være

Mvh. JørgenE
Annonce
Hej JørgenE.

Ok, det vil jeg prøve. Prøvede den øverst på editoren og ok, faldt i mismod. Takker og bukker.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej igen Grosse.

Håber nu med med stor hjælp fra Jørgen at det vil lykkes mig at sætte billederne på.

jpg.gifjpg.gif

Jubiiiiiiii. Det tog mig liiidt tid at finde rette metode TOS (Træk og slip).

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Leif.

Dejligt at se resultatet af dine anstrengelser.

Mvh. JørgenE
ok, du skriver den er sund i motor, tror du man kan sætte frontlæsser på den??
(ved ikke meget om traktorer)
Tror måske du burde overveje en traktor med frontlæsser og i lidt bedre stand hvis du ikke kender til traktorer - bare et godt råd.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis