Tråden er låst

Zetor 5611 bortgives.

Hej alle.

Min gamle traktor skal væk. Motoren er sund, starter også i 10 graders frost, dækkene holder luft men er ved at være møre og er selvf. godt slidt. Fodbremsen er defekt (utæt) men håndbremsen virker. Skærme og førehus er i misrabel stand. Altså alt i alt, en rigtigt "billig" Lav-Det-Selv traktor.

Ps. Traktoren står nær Thisted.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej alle. Min gamle traktor skal væk. Motoren er... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
kunne godt være, kravet er nemlig at den skal have frontlæsser og gerne førehus for 10.000 kr..
Hej Gosse.

Undskyld jeg har været fraværende. Du kan sagtens sætte en frontlæsser på traktoren. Men, jeg vil ikke tilråde dig at gøre det da prisen, for at få den påsat, meget hurtigt kan komme til at overstige det du skal betale for en traktor med frontlæsser. Som jeg ser traktoren vil den egne sig til en person der enten har en zetor med skidt motor og som vedkommende gerne vil bevare og dermed parre de to eller som jeg, der har brugt den til snerydning med et doserblad i liften.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
ja tror det er rigtig, for ville jo være noget nemmere med en maskine som der var de ting på som jeg skal bruge da jeg ellers skal bruge meget tid på og lave den i den stand som jeg skal bruge.. men det da et kanon godt tilbud til en som mangler en motor.. undskyldning unødvendig.. tingene går ikke så stærkt i min verden.. :0)
tænkte forresten, den hvide bil man kan se på et af billederne?? er det en honda accord??
Hej Grosse.

Den hvide bil er resterne af et "flyvende tæppe". Ok, andre kalder den en Citroen BX. Håber du finder en passende traktor.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
jo tak, håber jeg finder en god og billig en, håber også du kommer af med din...
Held og ´lykke
Er du kommet af med din traktor
Hej Per.

Nej, den står her stadig lidt endnu.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Info.

Min gamle traktor har nu fundet et nyt hjem.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis