Tagpap eller gummimembran?

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvad der er bedst, tagpap eller gummimembran på et fladt buildup tag? Vi skal have lavet en 30 kvm tilbygning på vores eksisterende hus der har fladt tag med gummimembran. SPørgsmålet er om vi skal fortsætte med gummimembran eller hellere prøve tagpap. Ser ud som om tagpap er billigere.

Mvh Christoffer.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Stofferstyle

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvad der er bedst, tagpap eller gummimembran på et fladt buildup tag? Vi skal have lavet en 30 kvm tilbygning på vores eksisterende hus der har fladt tag med gummimembran. SPørgsmålet er om vi skal fortsætte med gummimembran eller hellere prøve tagpap. Ser ud som om tagpap er billigere.

Mvh Christoffer.


Hejsa...

Jeg vil da foreslå dig at gå over i tagpap. Det gummimembraner de sælges er noget være LORT rent ud sagt. Jeg arbejder i et af landets største tagfirmaer
og kan berette at de fleste reklemationer ligge i det skrammel der. Tagpap er
udviklet og gennemtestet så godt at der næsten ikke er nogle reklemationer på det. Du skal jo huske på at det tagpap der bruges idag er der jo også gummi i. Det har en kolosal stor brudstyrke. Så få du bare lagt noget tagpap på.... hvis du vil ha nogle nærmere specifikationer på det kan du jo skrive igen. :-)

hilsen tagdækkeren biggrin

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis