DR og deres LICENS

Min kæreste fortalte for et par minutter siden, at hun havde skrevet sig på en liste om at studerende sku slippe billigere i licens da de ville hæve den.
Jeg vågnede så hurtigt op af min lille lur og blev lettere irriteret.
Nu hører jeg kun lokal radio på arbejdet, da jeg gerne vil følge med i hva der sker i området. Udover det bruger jeg intet af DR's tilbud, hverken nogle af radio kanalerne, eller DR1 for den sags skyld. DR1 sender ikke noget som appelerer til mig, og er sku egentlig ligeglad med om de i radioen siger at der kører en spøgelsebillist rundt på Holbæk motorvejen.
Så tag jer da sammen Danmarks Radio, få nogle små afbrydelser af reklamer og lad os slippe for LICENSEN, og jeres konkurs byggeri

Er spændt på at høre om jeg er den eneste som har det sådan, eller om folk herinde ELSKER DR og deres ting.

Mvh. Jesper
Min kæreste fortalte for et par minutter siden, at... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra autoole

Hej Håndværker.
Det vidste jeg godt altsammen, det jeg tænkte på var Z.Bs negative holdning overfor reklamer, men vil godt have en med selv ved hvert indlæg.
Mvh autoole


Ja jeg har en meget negativ holdning til reklamer, men jeg talte om dem er i tv'et. Det hvor man bliver afbrudt i noget for at se reklamer.

Kunne du forestille dig, at du læste spørgsmålet her inde og så skulle du se 4 reklamer, før du kunne se nogle svar... Nej vel !!!!

Jeg er faktisk også imod reklamer der kommer med posten og alle de gratis aviser der er til i dag. Men det er pga af den kæmpe miljø belastning det har. Så skal det lige siges at jeg læser ALLE de reklamer jeg modtager og læser også gratis aviser flere gange om ugen... Fordi man har en mening, kan man jo godt gøre noget andet.

Jeg beklager meget hvis min reklame, ødelægger noget her inde på LDS. Jeg tror på at med tiden så vil der være beskrivelser til forskellige lav det selv ting at finde inde på min side. Så er det jo godt at have et forum hvor man kan skrive hvor godt eller skidt det er....

Hvis min reklame var skrevet med størelse 72, så kunne jeg godt forstå folk blev sure....

Nå men jeg er vist kommet lidt ud af sporet, det her handler vist om licens!!
Hej
Z.B, det var også med et glimt i øjet jeg svarede på dit indlæg, og kan give dig fuldstændig ret i dine anskuelser.
Mvh autoole
For at vende tilbage til hovedemnet.

Jeg betaler gerne min Licens.
Jeg hører mange interessante udsendelser på P1 med spændende mennesker og meninger. Der er både korte orienterende og mere dybdegående udsendelser.
På P4 hører jeg de lokale nyheder såvel som de nationale og internationale nyheder.
Mit TV program valg er meget blandet. De to danske kanaler der får glæde af licens er begge vældig gode til at sende både gode og dårlige udsendelser.

Jeg vil ikke være imod at få reklamer ind på DR's TV og radio kanaler. Det skal bare være muligt at få at vide præcist hvornår de enkelte udsendelser starter og slutter, ikke som på TV2 hvor næste udsendelses starttidspunkt er tidspunktet for reklamernes start. Og reklamerne skal ikke være for dominerende i deres længde.

Jeg er også en af dem der næsten aldrig ser TV3 mere. Det er da irriterende med alle de reklamer midt i programmerne. Og når snakken i på arbejde, til sport eller andre steder falder på TV3 er det oftest den samme mening jeg hører fra andre.

Mvh Luffe.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis