DR og deres LICENS

Min kæreste fortalte for et par minutter siden, at hun havde skrevet sig på en liste om at studerende sku slippe billigere i licens da de ville hæve den.
Jeg vågnede så hurtigt op af min lille lur og blev lettere irriteret.
Nu hører jeg kun lokal radio på arbejdet, da jeg gerne vil følge med i hva der sker i området. Udover det bruger jeg intet af DR's tilbud, hverken nogle af radio kanalerne, eller DR1 for den sags skyld. DR1 sender ikke noget som appelerer til mig, og er sku egentlig ligeglad med om de i radioen siger at der kører en spøgelsebillist rundt på Holbæk motorvejen.
Så tag jer da sammen Danmarks Radio, få nogle små afbrydelser af reklamer og lad os slippe for LICENSEN, og jeres konkurs byggeri

Er spændt på at høre om jeg er den eneste som har det sådan, eller om folk herinde ELSKER DR og deres ting.

Mvh. Jesper
Min kæreste fortalte for et par minutter siden, at... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Stor Dreng ! A-Hoppe A-Hoppe rolleyes


Hva mente du med det ?? tror sku jeg er lost som alle andre.

Mvh. Jesper
Se hvis du nogen sinde har set Dirck Passer, kunne det være du havde set den skets hvor han iført baby kravledrag og hængende i en sådan gynge som børn i den alder der bruger kravledragt som regel gør.
Der siger han stdor dreng A-Hoppe A-Hoppe uuuummmmm A-hoppe
Øh okay, tror så bare du skal beholde det for dig selv.

Mvh. Jesper
Hej håndværkeren.

Du er meget tæt på at overskride den tone vi anser for acceptabel herinde på LDS. Store bogstaver frabedes ligeledes.

Mvh. JørgenE
Annonce
Jeg betaler også med glæde min licens for at slippe for alle de reklamer.

Jeg har været ved at skrive flere mails til alle de skod kanaler hvor de sender reklamer hele tiden.

Jeg er faktisk også lidt træt dr og tv2, de er begyndt at reklamere meget for hvad der kommer om lidt.... Så vis det dog, i steder for at snakke om det...

Der er alt for meget spild tid..... Kom til sagen.... !
Må man meget forsigtig spørge hvad så med de reklamer der er med mange af de indlæg der er på LDS.
Mvh autoole
Citat fra autoole

Må man meget forsigtig spørge hvad så med de reklamer der er med mange af de indlæg der er på LDS.
Mvh autoole


Ja så pyt da Autoole !

Jo ser du det er sådan at dem der har en lille reklame med i deres indlæg, får en erkendtlighed af firmaet for hver gang deres link bliver vist, se nu sådan en som Zink_Brian, han har været nødt til at udbygge sin ejendom med en hal på 500 m2. for at have plads til alle de lamper han får hver dag. Men sådan er der jo så meget, og det er ganske vist biggrin biggrin biggrin

V.h. Håndværkeren smile
Hej Håndværker.
Det vidste jeg godt altsammen, det jeg tænkte på var Z.Bs negative holdning overfor reklamer, men vil godt have en med selv ved hvert indlæg.
Mvh autoole
Citat fra Håndværkeren

Ja så pyt da Autoole !

Jo ser du det er sådan at dem der har en lille reklame med i deres indlæg, får en erkendtlighed af firmaet for hver gang deres link bliver vist, se nu sådan en som Zink_Brian, han har været nødt til at udbygge sin ejendom med en hal på 500 m2. for at have plads til alle de lamper han får hver dag. Men sådan er der jo så meget, og det er ganske vist biggrin

V.h. Håndværkeren smile


Her er jeg nok nød til at rette dig, du har vist ikke hørt efter.
Det er en 500 m2 lagerhal, der til kommer en forretning på 2000 m2. wink
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis