Benzinforbrug på 4 takts EU knallert.

Hejsa LDS'er.

Har for nyligt investeret i en Yiying YY50QT som tredie køretøj. Maskinen kører godt men jeg syntes det kniber lidt med benzinøkonomien. Blev lovet helt op til 50 km på literen ved salgstalen men kan ikke liste den over 30 efter købet. Det skal siges at jeg mener, min næse altså, at blandingen er vel fed hvilket forhandleren benægter.

Hvad kan jeg forvente som et realistisk benzinforbrug ved landevejskørsel ???????

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hejsa LDS'er. Har for nyligt investeret i en... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det er hvad min kina eu knallert kører ved blandet kørsel
vh gearløs
Hej Gearløs.

Tak for dit svar menn, 700 km på 10 liter = 70 km på literen og så ved blandet kørsel ! Øhhhhh, hvilken mærke og type er det ?????????????????????????

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Citat fra Nitter

Hej Gearløs.

Tak for dit svar menn, 700 km på 10 liter = 70 km på literen og så ved blandet kørsel ! Øhhhhh, hvilken mærke og type er det ?????????????????????????


hej nitter
det er en jincheng jc 50 q8 knight
det er en 50cc 4takt den er opgivet til at gå 72 km på en litter blyfri
men der var lidt problener i starten gik den kun ca 45 km på litteren.
da den var tilkørt hjalp det lidt,men der er nu lavet lidt småting ved den,
her er nogle gode råd.

1.sørg for at dæktrykket er så højt som dækket tillader
2.jeg har gearet min 1 tand foran
3.der er lavet et lidt større hul i udstødningen,ikke ret meget
4.kineserne er ikke ret gode til at justere tænding,der kan du hente noget
sejtræk det er godt op ad bakke
5.kineserne er heller ikke så gode til at lave luftfiltre derfor
får motoren ofte en for fed blanding
håber du kan bruge det til noget
hilsen gearløs
jeg glemte lige den kører ca 60 opad og ca 80 ned af bakke
Hej Gearløs.
Jeg går ud fra at det er en 45 model du kører på, syntes du så det er iorden at kører mellem 60 og 80 Kmt.
Har du overhovedet tænkt over at dit kørekort (hvis du har et) ryger sig en tur hvis du bliver taget med den hastighed.
Jeg syntes faktisk ikke det er særlig smart at reklamere for sin egen dumhed, og dermed opfordre andre til slige sager.

Må dine dæk værer evigt flade !!

Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Gearløs.
Jeg går ud fra at det er en 45 model du kører på, syntes du så det er iorden at kører mellem 60 og 80 Kmt.
Har du overhovedet tænkt over at dit kørekort (hvis du har et) ryger sig en tur hvis du bliver taget med den hastighed.
Jeg syntes faktisk ikke det er særlig smart at reklamere for sin egen dumhed, og dermed opfordre andre til slige sager.

Må dine dæk værer evigt flade !!

Håndværkeren


til håndværkeren
spørgsmålet var km pr litter,
lad os holde os til det,
og må din computer altid være slukket
mvh gearløs
Annonce
Hej gutter,
Ro på nu smile
Til Nitter: har du ikke overvejet at prøve med en lidt mindre hoveddyse - eks. 78 - de kan da ikke koste mange basseører ?
Mvh
Niels

Vangsoe
Hej Nitter.
ØH symand ! hvad er det ?
Hvis det er mig Håndværkeren du mener, så hedder jeg faktisk også Jørgen.
Og er bla. uddandet Dameskrædder / Beklædnings Håndværker som det hedder i dag.
Forskellen ligger i at i dag er uddandelsen så forvirende sammen sat, i dag skal de unge lære både Dame & Herre skrædderiets kunst inden for samme tid som jeg brugte på at specialicere mig som Dameskrædder, hvor vi i uddandelsen kun lige kommer ind og snuse til Herre skrædderiet.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis