tømmerflåde

Hej. Har en plan om at skal på tømmerflåde ferie til sommer, jeg vil bygge en praktisk flåde selv og tage med til Sverige.

Problemet er bare at jeg ikke aner hvor jeg finder de tønder jeg skal bruge. Nogen der har en ide om hvor? pris? eller andre gode forslag..
Hej. Har en plan om at skal på tømmerflåde ferie... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Næh det var det ikke, det var en general vudering af forholdene i Sverige. Det er efter hånden så længe siden at jeg har glemt alt om emnet.
Citat fra toppermaestro

Hej. Har en plan om at skal på tømmerflåde ferie til sommer, jeg vil bygge en praktisk flåde selv og tage med til Sverige.

Problemet er bare at jeg ikke aner hvor jeg finder de tønder jeg skal bruge. Nogen der har en ide om hvor? pris? eller andre gode forslag..


tømrer user_online.gif vbmenu_register("postmenu_", true);
Registreret bruger
Registreringsdato: May 2008
Lokation: Holb
Indlæg: 4

tømrerflåde
Hej Toppermaestro

Tønder kan jeg godt hjælpe dig med at finde... Ude på vestsjælland, nærmere ved lammefjordskanalen ved grevinge, er der en virksomhed som sælger brugte rengjorte plastiktønder med skruelåg både 120, 80 og 60 liters. Men husk det skal være med skruelåg, da de er lufttætte og beregnet bla. til kemikalier..tror det er et sted mellem 60 og 120 kroner stykket.
Mvh tømrer
Citat fra tømrer

tømrer user_online.gif vbmenu_register("postmenu_", true);
Registreret bruger
Registreringsdato: May 2008
Lokation: Holb
Indlæg: 4


tømrerflåde
Hej Toppermaestro

Tønder kan jeg godt hjælpe dig med at finde... Ude på vestsjælland, nærmere ved lammefjordskanalen ved grevinge, er der en virksomhed som sælger brugte rengjorte plastiktønder med skruelåg både 120, 80 og 60 liters. Men husk det skal være med skruelåg, da de er lufttætte og beregnet bla. til kemikalier..tror det er et sted mellem 60 og 120 kroner stykket.
Mvh tømrer



Håber din drøm lykkes
Hej Tømre.
Måske jeg skulle synge for dig ? nu kan du så gøre det selv !
Vågn op og slå på dine "drenge"
Det indlæg du besvarer til Toppermaestro er fra 23/9-2006. Du kan altid se hvornår der sidst er skrevet, ved at se oppe i venstre hjørne af indlæget.

V.h. Håndværkeren
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Hej Tømre.
Måske jeg skulle synge for dig ? nu kan du så gøre det selv !
Vågn op og slå på dine "drenge"
Det indlæg du besvarer til Toppermaestro er fra 23/9-2006. Du kan altid se hvornår der sidst er skrevet, ved at se oppe i venstre hjørne af indlæget.

V.h. Håndværkeren


Åhh håndværkeren, jeg takker dig for din information..Havde ikke lige set at tråden var af ældre dato, men jeg skal ikke glemme dig for det her.
Med venlig hilsen tømrer og god vind...wink

Hej Tømrer

Jeg skal bruge nogle tønder m. skruelåg til foder og bor i området: hvad hedder virksomheden i Grevinge der sælger plastictønder?

Mvh CG

Hej Tømrer

Du skal ikke være ked af at du svarer på en ældre tråd, specielt ikke når du giver den en ny vinkel og han er vel heller ikke kommet afsted på sin tømmerflåde endnu. Nu står jeg også at skal bruge nogle billige brugte plasttønder, så hvis du havde nogle flere oplysninger om det firma du skriver om ville jeg blive glad.

Hilsen
Allan
Hej Allan

Jeg mener det er ude på skovlyvej, du må ikke hænge mig op, men jeg var inde på google earth og se om jeg kunne genkende stedet rent geografisk. Jeg husker ¨virksomheden ligger lige op til lammefjordskanalen og det var nr 2. Men kører du derud eller ringer en lokalkendt eller henvender dig i en af de virksomheder som ligger langs kanalen omkring Hørve og tuborgvej derude.l De vil helt sikkert kunne guide dig frem da det ikke er nogen lille virksomhed og de fleste kender hinanden. Held og lykke.. Finder du den ikke må du kontakte mig igen så vil jeg se om jeg kan finde telefonnummeret.
Godt nytår 
Ved godt det er et gammelt emne, men kan jo lige så godt poste her

Er der nogen af jer LDSer der har nogle lidt mere teoretiske vinkler til en tømmerflåde, jeg tænker mest på opdrift ! Hvis man går ud fra at en tom 200l tønde leverer 200kg opdrift, hvad vil så være den ideelle belastning for den ? Jeg går og tænker på feks 50 % vil være maks belastning ! Er det helt galt eller ?

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis