varighed for at skifte 2 kalibre?

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der har en ide om hvor lang tid det burde tage for at skifte begge de bagerste kalibre (Mazda 626) ? udfra et normalt tempo! Har fået den lavet ved mekanikeren idag, og synes timeantallet umiddelbart lyder lidt højt!
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1,5 time inklusiv udluftning. Hvor meget har du betalt for?
max 1 time med justering
Nå men så lyder det jo til, at de har tjent godt på mig idag og lige lagt en 700 - 800 kr oven i prisen. Så ved man da, at man ikke skal kommer der mere.
Jeg spurgte på et andet værksted end hvor jeg fik det lavet, de sagde godt nok også omkring en time, og det var på et Mazda værksted, så jeg tror ikke det er helt hen i vejret umiddelbart..............
Og når tingene er rustet godt sammen og fedtet ind i skidt og møj...
Ja så ryder der hurtigt en time ekstra....

Lav det selv og du ved at det er forskelligt hvor lang tid det tager at skifte bremser fra gang til gang....

MVH Njord
Og rusten har taget kanterne på skruerne/bolt så de ikke mere er 6 kantede så kan sådan en rep. hurtigt koste en time extra.

Njord har ret, jeg tror ikke du skal brokke dig.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
nu er det jo lige sådan du ikke ved hvordan jeg arbejder og den model bil har jeg arbejdet på i 8 år så jeg ved sgu godt hvordan det virker tak
Undskyld, så det du siger der er :

Den tid du er om det skal være den tid som alle værksteder skal være om det, for ellers er de nogle snydere og bedragere.

Som tidligere radio/tv mekaniker syntes jeg den er grov.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis