varighed for at skifte 2 kalibre?

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der har en ide om hvor lang tid det burde tage for at skifte begge de bagerste kalibre (Mazda 626) ? udfra et normalt tempo! Har fået den lavet ved mekanikeren idag, og synes timeantallet umiddelbart lyder lidt højt!
Hej Jeg vil høre om der er nogen der har en ide... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
alle værksteder har en fat pris med time antal på hvis feks tag nu calipere okay de tager for 2,5 time for skifte det okay det skal kunden betale hvis vi gør det på 1 time ja så er der tjent på men kunden betaler stadigvæk en fast pris tager det længere pga rust eller knækket bolt synd for værkstedet

sådan er det alle steder i dag
Jeg fik ikke at vide noget om, at den skulle havde været besværlig at reaprere eller noget, men jeg tør da ikke sige det, men jeg har før prøvet med samme værksted, at de tog ekstra tid, hvor jeg rent faktisk kom med bilen og sad og ventet på at den blev færdig. Det drejet sig kun om 15-20 min ekstra, så jeg sagde ikke noget, men det er mere princippet idet. Jeg bad om en pris, og de sagde 2800 inkl. moms for materialer, så kunne de måske godt have gjort opmærksom på, at det ville tage 3 timer, så man var forberedt.
Citat fra schouborg

alle værksteder har en fat pris med time antal på hvis feks tag nu calipere okay de tager for 2,5 time for skifte det okay det skal kunden betale hvis vi gør det på 1 time ja så er der tjent på men kunden betaler stadigvæk en fast pris tager det længere pga rust eller knækket bolt synd for værkstedet

sådan er det alle steder i dag


Damn.....så er det rart, at mit værksted ligger uden for "alle steder". For øvrigt kan jeg nævne en hel stribe værksteder, der arbejder på timebasis. Som for alle handelssituationer gælder det om at aftale grundlaget for prisen, inden man handler - ellers er det som oftest et ta' selv bord for sælger.

Mvh.

Jan R.
ja det er også derfor jeg har det sådan når jeg laver noget for nogen i ved so..... så plejer jeg at sige lad os se hvor lang tid det tager
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis