Tråden er låst

brugt trailer købes

skulle der være en som vil sælge sin trailer, så er jeg køberen. traileren skulle gerne have en egenvægt på ca. 500 kg. og må godt forefindes i Sydjylland.
tlf. mobil 3082 1462 cool
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra poule

skulle der være en som vil sælge sin trailer, så er jeg køberen. traileren skulle gerne have en egenvægt på ca. 500 kg. og må godt forefindes i Sydjylland.
tlf. mobil 3082 1462 cool


HÆ HÆ wink

En trailer med en egenvægt på et halvt ton. hvad skal du dog bruge den til, du må ikke have den efter en personbil hvis der også skal trnsporteres noget på den.
Så mon ikke du her har formuleret dig lidt forkert ???
Du vil gerne have en trailer der kan laste 500 Kg. er det vel du mener !
Jeg vil anbefale dig at kigge i DBA efter en sådan.

V.h Håndværkeren smile
Hej,
Jeg har en Brenderup med træbund og sider. 6 år gammel. Er i orden med næsehjul og pressenning ( lille hul ) Er modtagelig overfor et fornuftigt bud, da jeg ikke længere har bil med hængertræk
500 kg last
Mvh
Niels - 2016 7671
PS: Bor i Galten, lige vest for Århus

Vangsoe
Vangsoe

Tak for din interesse, omkring køb af trailer. Jeg ser først dit indlæg nu, da jeg har været på ferie. Jeg har imidlertidig købt en ny trailer, da der var for få der reagerede, men tak for, at du reagerede.

Poule
Hej Katja,
Har solgt den til een her fra LDS.
Mvh
Niels Vangsøe

Vangsoe
Prøv hos de der tankstationer der lejer ud, de har som regel afskrevet deres efter 3 år.

Min kollega havde held med en med påhængsbremse (en af de dyre) pris. 7000, dette på den lokal tank. Han spurgte bare.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har fået en trailer i overskud, så vil nogen gøre en god handel var dette måske noget.

Trailer, Brenderup L 750, lastevne (kg): 525, totalvægt (kg): 750, 13, l: 258 b: 128, med bremser, Stor dejlig trailer med ekstra monterede netsider som kan aftages. Ideeel til haveaffald. Totallængde 395 cm og totalbredde 177 cm.

Med næsehjul og bremser.

Står med nummerplader, men skal synes og omreg. ved salg.

Årgang 2002.

Giv et bud, da den skal væk nu.
Hejsa stefnath..

For søren det er lige sådan en trailer jeg "mangler".

Min kæreste kører motorcross og je ville så gerne give ham en trailer i fødselsdagsgave... Din kunne da bruges ikke??

Hvad vil du have for den?? 4000 kr.??smile

Ring evt. til mig 20.679018
Rikke Güllich
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis