Tråden er låst

brugt trailer købes

skulle der være en som vil sælge sin trailer, så er jeg køberen. traileren skulle gerne have en egenvægt på ca. 500 kg. og må godt forefindes i Sydjylland.
tlf. mobil 3082 1462 cool
skulle der være en som vil sælge sin trailer, så... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra tymini

Hejsa stefnath..

For søren det er lige sådan en trailer jeg "mangler".

Min kæreste kører motorcross og je ville så gerne give ham en trailer i fødselsdagsgave... Din kunne da bruges ikke??

Hvad vil du have for den?? 4000 kr.??smile

Ring evt. til mig 20.679018


Hej det er da en god ide, det kan du fint bruges til.

Jeg har sat prisen til 9000 men er da villig til at gå ned, da jeg ikke har plads til den mere, jeg vil gerne lidt længere op i pris, da det er en rigtig god trailer.

Sanne
Citat fra tymini

Øv, det var da ærgerligt, for jeg har ikke råd til at give mere... Måske 5.000 kr, men så er jeg også flad sad

der skal ofres for 100 kr på den, en wire og et lygteglas. Skal vi sige 5800 så er det din.
Citat fra stefnath

der skal ofres for 100 kr på den, en wire og et lygteglas. Skal vi sige 5800 så er det din.


Hej vil bare lige nævne at der er en af samme kaliber på nettet dog fra 2003 til 10.750.- så det er meget billigt
Citat fra stefnath

Hej vil bare lige nævne at der er en af samme kaliber på nettet dog fra 2003 til 10.750.- så det er meget billigt


Hej nu har jeg sovet på det, du får den for 5000,- hvornår kan du afhente den???
Annonce
Citat fra stefnath

Hej nu har jeg sovet på det, du får den for 5000,- hvornår kan du afhente den???


Hej er du stadig intresseret så kan vi nok gå lidt ned, vi skal af med den pga, pladsmangel.
Hej stefnath.Fik du solgt denne trailer?? Mvh. Bygherren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis