Hej alle
Jeg har fået et problem med olietryks lampen, ja det er ikke lampen den er gal med, fordi den kan godt blinke!!!
Forleden weekend var jeg en smut i Frankfurt, på ved der ned blinkede olietryks lampen et par gange...
Hvis jeg køre i "høj" fart på motorvejen og slipper gassen, når den så når ned på 2300 omdrejninger, så begynder lampen og blinke og en alarm går i gang. Så kobler jeg ud og giver den gas, så forsvinder problemet igen.
Jeg har kørt ca 14 dage efter uden der har været et eneste problem, men så igen i dag hvor min kone skulle hentede mig fra arbejde, så var den der igen.
For lidt over en måned siden på fyldte jeg olie, købte noget på den lokale tank. Den var meget lav, så ville have noget på med det samme. Efter jeg har fyldt olie på, er olien blevet meget mørk. Måske de ikke kan arbejde sammen.
Jeg har snakket med en mekaniker, han siger jeg skal skifte olie og tryksensoren.
Jeg tror det er olien den er gal med, tror der sker et eller andet når den bliver godt varm.
Hvad siger I ??
Tror I at jeg er heldig at der er olien eller tryksensoren, eller er jeg uheldig og skal have skiftet pumpen.