Akut puch maxi hjælp..!

icon4.gif Akut Puch maxi hjælp..!
Hej.. så spørg jeg til råds igen igen..

Denne gang er problemet at den ikke vil trække... eller starte specielt godt.
Jeg mener det skyldes benzin til førelsen. Enten er det kaburatoren eller mambranen som ikke lukker benzin ordenligt ind (hvor pokker membranen end sidder).. Men når den endelig starter gasser jeg og så dør den ud.. Jeg kan gasse lidt engang imellem og så kører den ca. 10km/t (rundet op)

Men hvad skyldes problemet? :sad:

Den har kørt fint før.. Men er næsten sikker på det er benzinen.. Nogle kloge hoveder der har nogle råd.. Har tænkt på at skifte kaburatoren.. Men det er lidt penge at spile på noget hvis det ikke er problemet....

Er åben for alle svar...

[Og nogle der kan forklare hvor membranen sidder på en puch maxi... Gerne tegning til en nød som mig] :wink:
Akut Puch maxi hjælp..! Hej.. så spørg jeg til... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hmm... og du havde tjekket at svømmeren ikke sad fast? ellers kunne det vel være ganske almindelig skidt som den trækker med den og blokerer/delvist blokerer dysen?
Der ER ikke membran på Puch!

 

Prøv lige engang at checke platin afstanden...hvis den er for lille vil dyret ikke trække.
Mvh
Niels

Vangsoe
1. Check gnist på tændrør
2. Rens karburator og luftfilter
3. prøv uden udstødning.

Det kan ikke svare sig at købe en ny karburator, hvis der bare sidder et stykke skidt foran dysen i bundkarret, etc.
Annonce
HEy! jeg har lige købt en Puch Maxi af en ven for 800kr. men der er visse problemer jeg håber i kan være med til at løse.

1. den gidder næsten ikke at starte, jeg skal sparke løs på kickeren før den
går igang

2. gashåndtaget virker ikke, jeg kører med chokeren.

3. choker kablet er knækket.

jeg er helt ny på det der med knallerter men vil gerne beskæftige mig med det.
hjælp søges!
Nemlig, der er ingen membran, derfor det ikke altid er en fordel at hakke den, da noget af benzinen vil blive presset tilbage i karburatoren. Magnus, start med et par nye kabler, sæt dem på, og prøv igen.


 

Den KAN hakkes, men ikke så meget som med en Puch VZ 50'er. ½cm er nok.

 

Jeg synes jeg mistede lidt i accelerationen på min, men på toppen steg det.


 

hej jeg har en puch maxi k og jeg køre med 43,5 kit og en 21mm karburator amal hvad for en gearing skal jeg have med så der både er godt træk og god top fartwink
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis