Virus i hotmail

Jeg har opdaget at følgende er sendt videre til alle i min adressebog i hotmail:

>Hi! How are you?
>You know I've created my own website!
>Can you check how it works?
>It's http://republika.pl/ferasdi/video
>Can you see video?
>Bye!
>

Jeg bruger kun hotmail via min browser, så jeg troede ikke en virus kunne gå ind i min adressebog på hotmail.
Er der virus i min computer eller er det hotmail som er inficeret? Er der nogen som kan hjælpe??
Jeg har opdaget at følgende er sendt videre til... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jeg klar over..
Det er den type råd man får fra en Mac ejer...

Min ford siger sjovt.. så skrot den og køb en folkevogn.. min pc har fået virus.. så smid den ud og køb en mac..
Det er jo det jeg kalder hjælp af den helt store målestok..
Hvis man som Mac ejer ikke kan andet, er det nok klogest bare at holde mund og så læne sig tilbage og nyde sin Mac..
Og hvis nu alle skiftede til Mac.. vil det jo blive målet for vira fremover..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

LOL, gætter på du er MS mand

Skriver ikke folk SKAL købe en mac

skriver hvis folk vil ha noget der virker, og de ikke bruger den til andet end surf og pjat, så lad dog være med at spild penge på det lort til windows

en mac mini koster 4300kr

FOR EN VIRUS FRI maskine, som bare skal ha navn og pass, så køre bussen

Min tid er ikke gratis du, og den skal fandme ikke bruges på at sidde og fjerne virus og slogs med et system som ER betalt for...

Igen, du aner ikke hvad du bavler om
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det ændre jo ikke det faktum at manden søger hjælp til MSN og windows.. og den eneste hjælp du giver er din holdning til windows..
Personligt overvejer jeg at købe en mac til min kone fordi hun ikke har meget tjek på hvad man skal holde sig fra.. Men det fjerner jo ikke virus på mandens maskine..
Jeg bruger gtalk og ikke msn.. men det hjælper jo heller ikke nogen vel??!

Og så kan vi jo bare krydse fingre for at din mac ikke får fugt.. så skal du jo købe en ny.. fordomme er der nok af..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hvad taler du om, jeg har skrevet manden bør reformat sin maskine, opsætte den med 2 drev så det er nemmere næsten gang, for det sker , lave et image efter end reinstall...

det er IKKE mig der startede med at henvise til OSX, men kan kun give manden der gjorde ret....
og så var det da sikkert en fin ide med en mac mini til konen, som du selv siger hvis hun ikke ved hvad hun skal holde sig fra, hvorfor så tage den risici.. Anyway, hvis i vælger mac, så vent til efter den 11 Juni, der kommer snart nye mini's i samme prisklasse som dem der er der nu, dog med lyd via mini display port (Og så andre ting jeg ikke vil ind på) Sidder med en ret stabil insider viden fra Apple... Gider nu heller ikke starte en OS krig, dem er der masser af på div forums, men udfra de ting jeg SELV og hele min vennekreds / fam har oplevet så KAN jeg ikke andet end tale godt om windows Lad os kigge lidt på det,, Hvad koster en billig laptop, ca 4000.- så skal folk have Office, antivirus, og så har de nemt ramt 5500.- Køber man en mac, så slipper man for anti virus, og man kan bruge pages istedte for office, eller numbers som er pænere, gør det samme og er hurtigere SÅ igen, jeg hader ikke windows, jeg gider bare ikke bruge mine penge på noget bæ...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis