Glasvæv

Hej

Vi skal til, at spartle gipsplader (skruehuller og samlinger) og derefter sætte glasvæv op. Vi er meget i tvivl om hvor og til hvilken pris vi skal købe materialerne. Er der nogen der har erfaring med f.eks. for billigt købte materialer i lignende situationer - eller skal vi bare gå efter det billigste???

P.S Vi har aldig prøvet det før og er derfor meget usikre på, hvordan vi griber det an, så hvis der er nogen der samtidig har et par gode råd er de mer' end velkomne.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Vi skal til, at spartle gipsplader... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej allesammen

Jeg skriver ikke dette for at komme på kant med nogen, men for at hjælpe jer til at i kan spare penge.
Det i betaler for er "nødvendigvis" ikke indholdet, men NAVNET.
De store maling og lakfabrikker, producerer f.eks. èn maling, men sætter forskellige etiketter på spandende, som de så sælger til forskellige priser og kundegrupper.
De kan sælge den samme maling under 10 forskellige navne og 10 forskellige priser.
Det kan med et andet ord kaldes kundesegment.
Men husk, at det er en jungle derude, og der er mange faldgrupper, men mon ikke at vi indefor en overskuelig fremtid, hører mere om dette, i et af forbrugerprogrammerne.

Colormann
Hej igen colormann.

Jeg kan kun give dig ret!!

Men mon ikke snart der kommer noget i forbrugerprogrammer om lavprismalerforetninger, som påstår at deres maling er lige så god, som de dyre, men ikke er det? smile

Hvis man som forbruger skal have en indikation på om den maling de er ved at købe er god, så kig på tørstofindholdet. I den maling jeg købte forleden glans 7, var der 43% tørstof. I en maling jeg kiggede på i FDB's OBS, var der 18% tørstof... Ja, det har altid været populært at sælge vand smile

Colormann, jeg kan kun give dig ret igen, og især fordi jeg ved hvad en maler betaler for Flugger maling, under PP mestermalings navn..

Mvh
ThomasB
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
hej allesammen
endnu engang, once again, noch ein mal.
Om der står Flugger, pp mestermaling, color, unik, impra, på produktet så er indholdet det samme.................................
og lige et surt opstød, jeg lever af tilfredse kunder, og dem er der rigtigt mange af. Jeg arbejder vel nok mere af ideologiske grunde, end af en sølle profithunger. først tilfredse kunder så kommer "profitten" af sig selv bagefter.
Colormann
Hej Colorman.

Din reaktionstid er ikke særlig høj - 1 måned smile

- JørgenE

Mvh. JørgenE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også