emhætte uden motor

Er der nogen der har emhætte med motor på loftet..?

hvordan virker det.. skal man købe en speciel emhætte, eller tilslutter man bare en motor mere, på den eksisterende..! ej vel..

Jeg kan bare ikke finde nogle emhætter uden motor i !!!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Er der nogen der har emhætte med motor på... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Er der nogen som har det samme problem at spot i emhætten kun holder en måned ca. ?

De koster en formue at skifte, kan ikke huske prisen, er der nogen der gør ?

Nu kan jeg ikke tænde for spot og pære virker, så det må være det printkort der er, men er der nogen som ved hvilken komponent der står af ?

Eller hvor kan jeg købe nyt printkort til rimelig penge ?

Josph confused
Tror lige jeg følger med på denne tråd. Da jeg skal i gang med samme projekt. Så jeg har nu fundet motoren og lyddæmperen. nnu mangler jeg så kun enfanget. Og den skal gerne være en vertikal line, da jeg er temlig stor og gider ikke stå foroverbøjet ind under en eller anden udtræk. Men synes ikke jeg kan finde en der kan købes for penge.
lyddæmperen skal selvfølgelig monteres mod enhætten, gerne en flexibel type, så vibrationer fra kanalventilatoren kke overføres
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej alle.

Jeg leder efter, hvor det er muligt at købe en kanalventilator Systemair K160XL og en lyddæmper LDC 160 900.

Jeg er blevet opmærksom på eksistensen efter at have læst indlæg fra den 8/3 - 2006 (Vatos).

Michael.smile
Er måske lidt sen på den, men så tråden da jeg søgte info om selvsamme projekt.

Jeg har kigget på Systemair K160XL kanalventilatoren, men blev lidt afskrækket da jeg så at den har en maks luft temperatur på 68*C - det er da ikke meget når den skal bruges til en emætte eller hvad?

Og hvad med fugt, kan den virkelig klare det?

Kunne godt tænke mig at høre fra jer som kører med et lignende system, om det stadig kører fint...

Har nogen af jer nogen idéer til thyristor så man kan styre hastigheden - Systemair har en der hedder REE-1, men jeg kan ikke finde den nogen steder?
APMadsen> http://www.lscontrol.dk/es30.asp kunne måske være et bud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis