Garage, Carport, plads søges til at bygge sejljolle (4,8mtr)

Hejsa,

Da jeg bor i lejlighed har jeg ikke selv plads til mit projekt, men jeg leder efter et sted at bygge en lille sejljolle (en mini-sandbagger) på 16fod. Det kunne være en ubrugt garage, et større skur, eller bare en plads (så kunne jeg lave et arbejdstelt til det).

Hvis du har sådan en plads til rådighed, vil jeg være meget interesseret i at få kontakt, evt. også, hvis du kender en, hvor der kunne være en mulighed.

Mvh.

Andre

2992 6792

(Valby)
Hejsa, Da jeg bor i lejlighed har jeg ikke selv... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
LOL, undskyld.

forresten, jeg fandt den store:
Jeg ved godt at det tit snyder når træet ikke er lakeret, men den trænger til en kærlig hånd smile

Forresten, den der "gartside" hedder i virkeligheden "Skylark", og jeg har her et par billeder til, sådan for inspirationens skyld:
Og her:
jeg mangler sådan set ikke så meget inspiration, mere tid, 8) . Jeg har passeret de 60, og forsøger også at vriste lidt overskud ud af et mindre teglværk, min lidt større båd skal jo også vedligeholdes, der skal også gåes tur med hunden, så er der det med huset og haven, landroveren ta'r også lidt tid, jeg bli'r helt forpustet bare ved tanken. :oops:

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Citat fra lynæs

jeg mangler sådan set ikke så meget inspiration, mere tid, 8) . Jeg har passeret de 60, og forsøger også at vriste lidt overskud ud af et mindre teglværk, min lidt større båd skal jo også vedligeholdes, der skal også gåes tur med hunden, så er der det med huset og haven, landroveren ta'r også lidt tid, jeg bli'r helt forpustet bare ved tanken. :oops:


:shock:

Det kan jeg da godt forstå - jeg bliver helt forpustet af bare at læse det!

Det er da lidt luksus at have to både, synes jeg. På den anden side, så er der jo ikke noget pres på med "vi kan ikke sejle, førend båden kommer i vandet".

Luksus, luksus. Ja,jeg må jo "nøjes", men hellere lidt, men godt, end det modsatte, ikke sandt (altså, hvis jeg skulle have to både, ville det være en optimistjolle og en gummibåd fra føtex)?
jeg købte i går en British Seagull fra 1959, til at trække ud til en fisketur ind imellem.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nåårrrh, den er sød smile

Altså hunden ...

Jeg har selv en kat, og så er der en "værkstedskat", hvor jeg bygger båden. Desværre har jeg ikke noget billede af det ene eller det andet (endnu).

De er virkelig hyggelige, de dersens seagulls - kan den køre?
jeg skal jo også hive lidt i strengene på banjoen , jeg har den dog aldrig, som på billedet med ud at sejle. :wink:

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hold da op du laver en del!?

Jeg selv laver sgu ikke så meget (forskelligt), jeg koncentrer mig om nogle få ting, og alligevel får jeg sgu stress.

Jeg ser ikke endda sjældent tv, alligevel har jeg aldrig tid til så meget. Men, okay, til gengæld får jeg min båd hurtigere færdig (jeg har travlt, for jeg skal måske til Grønland til årsskiftet i et halvt til et helt år. Og jeg ville gerne nå at sejle lidt inden.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis