Juledekorationer og kranse....

Idé.... :idea:

det er jo ikke alle færdiglavede julekranse der er lige flotte, men de koster alligevel ret meget...

Erstatning for købepuder til kirkegården.....

Tog jeg en blok oasis, skar en skive på 6-7 cm., stak gran ind hele vejen rundt, som bund.

Derefter pyntede jeg med forskelligt grønt ex: buskbom - laurbærblade - tuja - lidt grøn lyng - i midten en tot mos, og 3 grøn/gule kvæder stukket på en pind - lidt kogler trådet med ståltråd - en pralbønnebælg også trådet med ståltråd.

og vupti. en sød krans til kirkegården, så sød at jeg også måtte lave én til min entredør, så det har virkelig udviklet sig til værtindegave mm...

Billig under 1 tier....
Når man finder materialerne selv hist og pist.

Meget hurtigere end at binde en traditionel krans. smile

Go' fornøjelse, hvis der var nogle der skulle få lyst

mvh og god julehygge-december.
Nu ikke noget med at få stress vel... :wink: :wink: :wink:

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Idé.... :idea: det er jo ikke alle... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra green

Hvad er de lysene i din adventskrans står i?

Det er et forsøg: Halve, pressede appelsiner - en bid af bunden er skåret af for at få en plan flade og så er de tørret på køkkenrulle i mikroen med forsigtighed...

De har fået en gang guldglimmer-spray, lidt rødt glimmerlim og til sidst lidt snespray.

P.t. virker de godt hærdede udenpå - men jeg er stadig lidt spændt på, om det indeni holder sig... Det ene lys har fået lidt slagside :lol: Det har åbenbart ikke godt nok fat i leret underneden...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis