Juledekorationer og kranse....

Idé.... :idea:

det er jo ikke alle færdiglavede julekranse der er lige flotte, men de koster alligevel ret meget...

Erstatning for købepuder til kirkegården.....

Tog jeg en blok oasis, skar en skive på 6-7 cm., stak gran ind hele vejen rundt, som bund.

Derefter pyntede jeg med forskelligt grønt ex: buskbom - laurbærblade - tuja - lidt grøn lyng - i midten en tot mos, og 3 grøn/gule kvæder stukket på en pind - lidt kogler trådet med ståltråd - en pralbønnebælg også trådet med ståltråd.

og vupti. en sød krans til kirkegården, så sød at jeg også måtte lave én til min entredør, så det har virkelig udviklet sig til værtindegave mm...

Billig under 1 tier....
Når man finder materialerne selv hist og pist.

Meget hurtigere end at binde en traditionel krans. smile

Go' fornøjelse, hvis der var nogle der skulle få lyst

mvh og god julehygge-december.
Nu ikke noget med at få stress vel... :wink: :wink: :wink:

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Super biggrin

Min "adventskrans" blev i år lavet af ler, materialer fra haven, køleskabet, pyntegemmerne og lidt fra hobbykassen...

Mangler der ideer rundt omkring, så sig til. Jeg har da lidt at byde ind med...

Er der mon kreative ideer til kalenderdeko'en rundt omkring?
Siff...: Kunne du ikke klare et billede??

Sniffer  
Sniffer.....

Desværre, det dér med billeder har jeg ikke en pind forstand på - sorry

mv-have hilsen
Siff
I gennem nogle år, har jeg brugt lange efuranker, som jeg har snoet sammen og hængt dem op i mine vinduer...

De andre år, fungerede ranken som holder til en masse jule-tingel-tangel i mit vindue, det har set super flot ud.

I år vil jeg sno det grønne om en lyskæde....

Hvis man har trappe, kan det også være ret flot at binde en ranke, og hænge den op langs med gelænderet...
Dén løsning brugte jeg et år til kalendergaverne, man kan jo lave nogle flotte farve-match, med papir, bånd osv. hvis man er farve-freak...

Hyggeligt at kunne inspirere hinanden....

mv-have hilsen
Siff
Citat fra siff

Sniffer.....

Desværre, det dér med billeder har jeg ikke en pind forstand på - sorry

Så må du da ha et "kårsus" doo..GGGG
Når man først har lært det siger man.."nåee, ikke andet"

Sniffer  
Annonce
Ja Sniffer....

Jeg må nok ha' et kårsus en dag, det kommer nok også når interessen blir' tilstrækkelig stor..., men sådan nogle manualer kan virkelig gi' mig røde knopper....
Hvis dét jeg skal finde ud af ikke lige står på første side, tjaaa, så har vi balladen , det er vildt keeedeeeligt, hi.. hi..

Nej, så hellere ud i mit "grønne værksted", hvor jeg kan hygge mig med med at lave nogle grønne kreationer, de forsvinder bare som dug for solen...
Dejligt når man kan glæde nogen, med noget de ikke selv finder helt let.

mv-have hilsen
Siff
Citat fra siff

Ja Sniffer....

Jeg må nok ha' et kårsus en dag, det kommer nok også når interessen blir' tilstrækkelig stor..., men sådan nogle manualer kan virkelig gi' mig røde knopper....
Hvis dét jeg skal finde ud af ikke lige står på første side, tjaaa, så har vi balladen , det er vildt keeedeeeligt, hi.. hi..

Nej, så hellere ud i mit "grønne værksted", hvor jeg kan hygge mig med med at lave nogle grønne kreationer, de forsvinder bare som dug for solen...
Dejligt når man kan glæde nogen, med noget de ikke selv finder helt let.

Manualer........hvad er det?????? :wink:

Sniffer  
Jeg tilslutter mig - har heller ikke kigget i en manual...

Jeg fik iø sat en kalenderdeko sammen i aftes, som ikke ligner noget jeg har set (ikke engang det, jeg havde i hovedet, da jeg startede :lol: )
Zep.....

Flot deko.
Og du har ikke kikket i en manual, ja men hvor har du det dog fra :?: godt gået smile

Har du sådan en tast på din computer, du bare lige trykker på, og så instaleres hele balladen? ex. billederne ind på computeren.....
Sådan en tast har jeg vist ikke hi..hi :?

jo lad mig nu lige se, der er en tast der hedder "Insert", er det mon den?....

Hvor ku' det ellers være smart, at lægge kameraet på bordet, og tryk "insert", og wupti så ville det bare køre der ud af....
Nej ok' nu joker jeg smile

Sniffer....

Manualer???...., blot min datters nye telefon, ja men uha hvor var der meget læsestof...., så den blev overladt til veninderne og på no time havde de bare klaret ærterne...., skønt, så slap jeg...

det var hyglig' med en lille sludder...

Hav' en go' dag begge to biggrin

mv-have hilsen
Siff
Hvad er de lysene i din adventskrans står i?

Green

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis