Beton og træ

Jeg overvejer at lave mig et bord, hvor jeg vil bruge beton og træ. Spørgsmålet er så om betonen vil fæstne træet uden videre eller hvordan jeg får det til at hænge sammen, uden alt for synlige bolte.

Mvh

Kasper
Jeg overvejer at lave mig et bord, hvor jeg vil... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Voks...Det bliver så lidt mørkere, men hammerflot.
Billeder????

Sniffer  
OK Kasper, lad os se nogle billeder - og nogle kommentarer og erfaringer fra projektet.

Jeg vil helt klart bruge en mat lak (ikke vandbaseret) til bordet. Har prøvet med voks, men synes jeg der er for meget vedligehold ved.

Hvis det er et spisebord, skal du også behandle undersiden (af hensyn til gæsternes bukser - jeg ville nok vente noget tid med at lakere den, så du ikke lukker for meget fugt inde....

Mvh.

Jan R.
Det er stadig lidt for tidligt med billeder...
Der tager sgu sin tid når man bor i lejlighed i Århus og bruger et værksted ved Odense, men der skal nok komme billeder så snart det er klar.

Mvh

Kasper
Er da ikke for tidligt med billeder. :lol:
Sådan før og efter billeder, kan man også lære noget af.
Kom nu - skal vi ligefrem tigge om dem?? :?

Sniffer  
Tålmodighed.
Der skal ikke tigges for at få billeder, men digitalkameraet ligger i Århus, så...
Alt godt kommer til den som venter. Håber jeg da. Venter stadig

Mvh

Kasper
Annonce
Så nåede jeg til at få taget mig sammen til at smide et par billeder af projektet på nettet
Respekt for det - ser ud til du har fået en flot finish på pladen.

Mvh.

Jan R.
Det er da blevet flot. biggrin
Træet..hvad er det for noget??
Hvordan har du fået den farve frem??

Sniffer  
Hvad træ det er ved jeg ikke lige.... Ganske almindelig 2x4 af den billigste slags og så er det bejdset og lakeret.

mvh
Kasper
Hvis der er nogen, som håber på stor løn for sit arbejde, har han den uomstødelige ret. Men den, der elsker arbejdet for arbejdets egen skyld, er muligvis den lykkeligste af alle.

-Flot resultat- biggrin
Dansk møbeldesign er ikke længere, udelukkende en "gammel stol" :wink:

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis