Erfaringer med Lavprisvvs.dk

Så kører LDS igen! Lækkert!

Er der nogen der har erfaringer med online-butikken www.lavprisvvs.dk? Det virker meget professionelt og prisen ser fornuftig ud. Jeg skal købe et nyt toilet og har fundet et Ifö Cera til ca. 1800 kr, mod 2600 kr i den butik jeg har været i.

Der er gratis levering, og de lover en kort leveringstid, så alt i alt lyder det jo fornuftigt.

Er der nogen der kan af- eller bekræfte det?

På forhånd tak.

AllanE

Mvh. AllanE
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
1800,- for et Cera, er lige i overkanten, men den gratis levering vejer lidt op på det.
Jeg handler primert hos vvs-eksperten.dk
Han har bla. Cera til 1400,- men der skal du betale for levering.
Prøv at sammenlign priserne.

Der er også nettovvs.dk, billigvvs.dk, vvsgrosisten.dk, og rosendalvvs.dk

------------------
Mvh
JB vvs mm.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af John Berthelsen (den 07-01-2003).]

Mvh
JB vvs mm.
Til jer der handler billigt på nettet. Jeg har haft følgende (uafsluttede) sag med lavprisvvs. Vi bestiller en varmepumpe  og sådan en er jo ret dyr. Den kommer hurtigt og jeg er glad. Hjælper chaufføren med at læsse den toptunge maskine af og kvitterer for modtagelsen. Lidt efter kommer min kone hjem og ser, at der er en skade på varmepumpens emballage. Det havde jeg ikke set. Jeg mailer straks - med billede - til lavprisvvs, at der er en transportskade på min vare (Det viser sig ved nærmere inspektion at pumpens side har synlige skader). Men der er ingen forståelse!! Reklamationen bliver afvist - af leverandør og transportfirma og lavprisvvs. Så fremover skal jeg op i lastvognen med lup, smed og elektriker, så jeg kan sikre, at varen er uskadt og fuldt funktionsdygtig. Jeg skal aldrig mere underskive et transportdokument, uden at kigge på varen oppe i lastvognen og den skal pakkes ud, så jeg kan inspicere varen yderst grundigt. Og jeg skal have fat i Forbrugerrådet på mandag.

<p>glensbo</p>
Det er net´handel, så du har ret til at returnere det inden for 14 dage. Prøv lige at checke regler for nethandel, ikke dem der er på hjemmesiden men de almene.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har handlet alt vvs ved lavprisvvs og de er bare super ingen klager samt er deres vare kvalitets vare.

Jeg bor selv i Esbjerg hvor der ligger en vvs-experten men deres fittings mv. Er så dårlig kvalitet så hvis jeg ikke står og mangler det nu/her så er det altid ved billigvvs eller lavprisvvs jeg handler
Annonce

Reglerne er at man kvitere for at have modtaget varen i ubeskadigt stand.

Derfor kontroler altid on der er mærker eller buler i embalagen.

Det er først når varen er sat af fra lastbilen at varen skal undersøges.

Der har været historier om ting der blev tabt fra kranen og kunden havde underskrevet papirene. Surt Show!

Hvis der er det mindste så skriv på papirene at varen er beskadiget.

Hvis vognmanden vil have en underskrift før og har meget travlt, så kan det være fordi han ved at der er problemer. Har prøvet det  på mit tidligere arbejde.

 


Mvh Thomas

hejsa.
jeg har handlet rigtig meget hos lavpris og har aldrig før fået en så god service før og så er de til at forhandle med, hvad de ikke har på deres hjemmeside kan de skaffe,
købte et køkken blandingsbatteri med lys i for 3 år siden, skrev til dem at lys var gået ud, og ville gerne have en pris på ny indemad, da garenti var udløbet men de sendte en ny uden beregning, det samme med roomba en selvkårende støvsuger der sendte de også en helt ny og nyere model. så de får mine bedste anbefalinger.
med venlig hilsen Bjarne
Hej, jeg arbejder i Jem & Fix og vi har ret tit Ifö Cera toiletterne på tilbud til en 1200-1300kr.
Og så er det også nemmere at reklamere såfremt der skulle være problemer. :)

Rhyme
jeg har også gode erfaringer med lavprisvvs...

Men jeg vil derimod kraftigt advare mod spotvvs hvis du skulle overveje at handle der... Aldrig har jeg oplevet så inkompetent et personale som der...

Hej

 

Jeg har købt en del tilbehør og ting til Wirsbo gulvvarme, da jeg lavede hus for 2 1/2 år siden super service og jeg har haft en enkelt reklamation på en termostat føler i stuen ingen problemer. Prisen var også rigtig god på trods af min bror arbejder hos en stor grossist virksomhed, Man skal altid kigge efter ved levering det må være moralen i den historie.

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis